2007. október 24., szerda

2007.10.23. Kedd

Szerencsére az éjszakánkkal nem volt gond.Marcika alszik, mint a bunda.Ma megint mennie kellett Apának dolgozni.Az AUDI-t miatt dolgozik állandóan.Reggel megint úgy ébredtem, hogy szétszakad a hátam.Hogy lekössem Manót bekapcsoltam neki a Teletubbiest.Így nem is volt gond szinte egész délelőtt tudtam feküdni.Délben elaludt, de fél óra múlva a szomszédok felébresztették.Áthoztam ide mellém és együtt aludtunk tovább.Negyed 3-kor keltünk.Megint néztük a Teleltubbies-kat.Olyan 3 körül hívtam apát, hogy mikor jön, mert rendelek neki pizzát.Főzni megint nem volt erőm.Éppen akkor készült már hazafelé.Ahogy mondtam neki, hogy rosszul vagyok,egyből indult hazafelé.Nem sokkal rá a pizzája is megérkezett.Ettek Manóval.Közben befutott a Dédi, jött megnézni, hogy vagyok.Én meg feküdtem a paplan alatt és fáztam.Nem tudom, hogy mennyi lehetett az idő, amikor döntöttem.Megyünk az ügyeltre.Apa elment Mamáért, hogy vigyázon Manóra,amíg odavagyunk.A dédi egyedül nem bírt volna vele.Jöttek is gyorsan,mi meg mentünk.Egy nagyon kedves fiatal doki volt.Nem is tudtam, hogy ma már csak így vizsgálják a vizeletet.Ott kellett pisilnem,ami kimutatta, hogy fehérja,genny++ és még vér is volt benne.Hugyúti és légúti fertőzésem van.Rendesek voltak nagyon,ugyanis itt az ügyeleten nem lehet csak életmentő gyógyszereket felírni.De mivel volt ott egy másik doki is, valami Szegedi, az Ő receptjére kaptam.És ez mind 1000 Ft vizit díjba került.Szerintem ez felháborító!Na mindegy.Valami olyan gyógyszert akartak nekem felírni, ami tiltó listán van,ezért egy másikat kaptam.De a gyógyszertárba meg csak olyan volt, amit először akart adni, így mégiscsak az lett belőle.Biztosan meg akartak tőle szabadulni a gyógyszertárban.Mire hazaértünk itt volt Gabi meg Sanyi tata.Apa levágta Gabi haját.Én meg feküdtem.Este már 39 Fokos lázam volt.Szerencsére vizes ruhával meg egy kis alvással lement.Megint apa fürdette meg fektette le Marcikát.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Remélem gyorsan meggyógyulsz. Nem irigyellek. Jó pihenést.