2007. október 28., vasárnap

2007.10.28. Vasárnap

Este azt hittük, hogy szörnyű éjszakánk lesz, de nem így lett.Bár éjfélig 4× kellett bemenni Manóhoz,utána már reggelig aludt.Apa elment 5órakor és 9-kor,ahogy jött haza,akkor keltünk.És bizony mindenki a saját ágyában.Ilyenkor egy kicsit megnyugszom, hogy tud Ő aludni ügyesen a saját ágyában is..Nem is baj,hogy ma ilyen sokáig aludtunk.Az éjjel órát kellett állítani, így most van egy plusz óránk.Mivel ilyen későn keltünk,így a déli alvásnál majd megoldjuk azt az egy órát.Délelőtt piacoztunk egyet.Megvettük a koszorúkat, majd kisétáltunk a temetőbe megnézni,hogy milyen állapotban van a terep.Marcika közben gyalogolt is néha.Sikerült jól elhúzni a sétát,így új idő szerinti délben sikerült hazajönni és lefektetni Manót.Másfél órát aludt.Nagyon jó kedvvel ébredt.Csináltam zöldséges krumplit a tegnapi húsihoz és megebédeltünk.Utána én felöltöztem és kimentem a temetőbe.Rendbe tettem a sírokat.Amikor hazaértem kicsit pihentem, majd felöltöztünk és mentünk Mamáékhoz.Felköszöntöttük Sanyi tatát.Szülinapja volt.Marcika nagyon elemében volt.Egyfolytában ment.Tiszta víz volt a feje.Fél 8elmúlt, ahogy elindultunk haza.Itthon aztán csináltam egy kis tejbegrízt, addig Manó nagyon rosszcsont volt.Állandóan a hülyeséget csinálta.TV kikapcsolás, számítógép bűvölés, stb. Szerintem már nagyon fáradt volt és azért rosszalkodott.Fürcsi után egyből elaludt.Húztam huzatot az alvós párnájára,persze úgy hogy a címke kilógjon és azon alszik.Remélem reggelig,mert én is nagyon elfáradtam ma.Holnap csinálok képeket, mert mostmár itthon van a fényképező.

Nincsenek megjegyzések: