2007. október 24., szerda

2007.10.24. Szerda

Reggel negyed 9-kor keltünk.Marcika megint reggelig aludt.Mivel csak annyi tejcsi volt, hogy reggel ivott egy cumisüveggel, így felhívtam anyut, hogy ha erre jár,akkor hozzon nekünk egy tejet.Jött is nem soká.Mivel ma egész jó idő volt, így felöltöztette Manót és egy kicsit levitte sétálni.Elmentek hozzá, cicát nézni meg teregetni.Biztosan a levegő szívta ki Manót, mert ahogy hazaértek lefektettem és háromnegyed 3-ig aludt.Persze én is a saját ágyamban.Lázam már szerencsére nincs, csak a vesém fáj nagyon.Megbeszéltük anyuval, hogy 3 körül visszajön és akkor megcsinálja a kaját is.Jött is.Mire apa hazaért kész lett a kaja is.Hawaii-s csirke rizzsel.Fincsi nagyon.Marcika egész délután cini-minis evett.De nagyon sokat.Így persze nem nagyon evett a kajából.Apa felöltöztette és lementek a boltba.Sétálni is akartak menni, de Manó a nyakába borította az üdítőt,így visszafordultak.Szívószálas üditőt kapott, de egy megnyomta a dobozt,így kifolyt egy csomó.Feljöttek, játszottak próbáltak vacsizni.Én meg bevettem a maradék fájdalomcsillapítómat és kb 1 óra múlva egész jól voltam.kicsit még össze is pakolásztam a szobában.Azért a fürdetést még nem vállaltam,de tényleg jó volt egy kicsit a fájdalom nélkül.

Nincsenek megjegyzések: