2007. október 17., szerda

2007.10.17. Szerda

Azt hiszem, hogy tegnap azért hagyott Marcika aludni, hogy ma éjszaka bírjam a strapát.Hát nem bírtam.Éjfél után feküdtem le, mert megnéztem a Született feleségeket.Fél 3-kor volt az ébresztő.Hiába mentem át és simogattam meg, semmit nem hatott.Aztán kivettem és a kezemben egyből elaludt.De hiába, mert ahogy leraktam az ágyába, már ki is nyílt a szeme.Fél 5-ig szórakoztunk, aztán nem bírtam tovább és áthoztam közénk.Itt sem igazán akart aludni.Tv-ézni akart, meg lebirkózni apát.Aztán hoztam be neki egy kis tejcsit és azzal elaludt.Háromnegyed 9-ig bírta.Akkor megreggeliztünk, játszottunk és kb negyed 11-kor elindultunk itthonról.Piacoztunk egyet, vettünk pogit.A Fornettis csávó megígérte Manónak, hogy hoz neki egy konnektort. :-)Megint az volt az első, hogy KHOKHOKHO.Sétáltunk egyet, majd itt a ház előtt a garázsoknál hintáztunk.Délben jöttünk haza, tisztába tevés és alvás.Én meg főztem meg gépeztem.Szerencsére sikerült Manónak 2 és fél órát aludnia.Amikor felkelt evett.Borsó főzeléket csináltam, pont azért, hogy egyen.Ezt imádja nagyon.Amíg vártuk apát játszottunk és egyszer csak csörgött a telefonom.Ismeretlen szám.Egy női hang szólt bele és közölte velem, hogy Marcika nyert a BABAMAMA TUDAKOZÓS szépség versenyen.Megnyertük a Kispasiknak járó 10. díjat.Ami ez:Valami fürdő játék meg egy pörgettyű.

Na ez nagyon feldobott.Tök jó!Csak egy gond van vele.Csak Pesten vagy Esztergomban .4000 Ft-ért nem fogunk felmenni.Majd beszélek apukámmal, hogy hátha Ő meg tudja oldani.A csaj a telefonban azt mondta, hogy meghatalmazás ellenében apu is felveheti.Na majd meglátjuk.Amikor apa hazajött, hozott egy érdekes hírt.Mama tegnap elment megnézni a Zombain a házat.Kiderült, hogy nem is eladó, amit eddig néztünk.Eltévesztettük a ház számot.Most már fogalmunk sincs, hogy akkor melyik lehet az.Felöltöztünk és elmentünk Lacihoz, hátha Gebét ott találjuk.Persze ott volt.Megint elmagyarázta, hogy melyik az, de fogalmunk sincs róla.Na mindegy.Közben viszont adott még egy ötletet.A hóvirág utcán, tégla, belül felújított, 3 szobás és 8,3 millió.Elsétáltunk megnézni.A ház maga jó, de ami abban az utcában van, hát az szörnyű.Minden háznál 2-2 kutya és mindegyik egyszerre ugat.Szörnyű volt végigmenni köztük.Ilyen helyre nem jó költözni, mert ott aztán Manó végképp nem tudna aludni.Hazafelé a Mezgénél kivettük manót, hadd szaladjon egyet.Szaladt is.7-kor jöttünk fel.Vacsi, játék, fürcsi és már alszik, mint a bunda.Kíváncsi leszek az éjszakánkra.

Nincsenek megjegyzések: