2007. október 19., péntek

2007.10.18. Csütörtök

Az éjjel egész jól telt, csak egy simogatás kellett és Manó visszaaludt.Reggel aztán negyed9-kor Heléna ébresztett minket, mert szólt, hogy mégsem jönnek tanácsadásra, mert nincs jól.Megbeszéltük, hogy akkor majd mi elmegyünk hozzájuk délután.Reggeli után, felöltöztünk és mentünk piacolni.Meg akartam venni Marcikának a téli cuccot, de nem volt csak ilyen barna színű.Rám akarták beszélni azt, de mondtam, hogy nekem kék kell.Így aztán felírták a telefonszámomat és ha kész lesz, akkor szólnak.Azért egy farmernacit kapott az Uraság.Nincs neki meleg nadrágja és ha az időjósok igazat mondtak, akkor jön a hideg!!!Ez jó meleg, bélelt farmernaci.Nagyon vagány.Még zoknikat vettem neki és mentünk a szökőkúthoz.Ott voltak Tomikáék.Vittük a motort meg labdákat.Most láttam Manót először irigynek.Tomika kipróbálta a motorját és Manó elkezdett nyavalyogni, hogy szálljon le róla, mert az az övé.Szerencsére gond nélkül megbeszéltem vele, hogy csak kipróbálja Tomika és utána vissza fogja kapni.Semmi baj nem volt utána.Marcika szépen játszott mással.Sajna nem tudtunk sokáig maradni, mert Manó telerakta a pelust.Már hideg van, ahhoz, hogy a babakocsiban tisztába tegyem, így jöttünk haza.Még bementünk a boltba, rakott krumplit akartam csinálni és tojást meg tejfölt vettünk hozzá.Úgy emlékeztem, hogy van itthon krumpli.Hát nem volt.Marcika délben lefeküdt.Kitaláltam, hogy akkor majd este sütök pulykamellet meg van a fagyóban krumpli és majd az lesz a vacsi.Marcika negyed 3-kor kelt.Már délután is éreztem, hogy valami nem stimmel velem, kezdett fájdogálni a vesém.Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, majd este forró vízbe fekszem és akkor elmúlik.
Apa megjött felöltöztünk és mentünk Helénáékhoz.Most másfél hónapos a kicsi Heli.Nagyon tündér.Végig a kezemben volt, míg ott voltunk.El van kapatva rendesen.Sikeresen elaltattam, de ahogy beletettük a kiságyba, már fel is ébredt.Szegény büfizett egy nagyot és erre ébredt fel.Utána jött a csuklás.Akár az én kisfiam.Ő is állandóan csuklott, büfi után.Este még elszaladtunk Mamáékhoz egy kicsit, majd még átmentünk a Dédihez megnézni a telefonját.Vett egy új ágyat, mert kiderült, hogy majdnem leesett a heverőről, ami tőlünk került át hozzá.Fél 8-kor értünk haza.Akkor kezdődtek a görcsök is.Nagyon szarul voltam.Görcsölt a vesém.Felfáztam valahol.Beszéltük apával, hogy lehet akkor éjszaka amikor Manóval 2 órát kínlódtam a szobájában, akkor fáztam fel.Sehogy sem volt jó.A vévén apa fürdette meg és fektette le Marcit.Én meg belefeküdtem egy csomó forró vízbe.Amíg a vízben voltam semmi nem fájt, de amint kijöttem ugyanolyan volt, mint előtte.Persze gyógyszer semmi nem volt itthon.Gondoltam majd reggel veszek, addig meg majd csak kibírom valahogy.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

A vesekőnél a melegvizben nekem sem volt semmi bajom. Erről jut eszembe, hogy megint vennem kell gyógyszert. :)
Jobbulást!