2007. október 22., hétfő

2007.10.21. Vasárnap

Marcika ma másfél éves lett!!!!!!!!
Az éjszaka egyszer apa bement hozzá és vissza altatta, de hajnalban én már nem is próbálkoztam, áthoztam közénk.Nem tudtam volna ülni vele sokáig.Reggel negyed 9-kor keltünk.Még mindig rosszul voltam, apának mennie kellett dolgozni, így Manót levitte apa Mamához.Én meg egész nap feküdtem.Néha el is aludtam.Olyan fél 4 körül jött apa haza.Megcsinálta a DVD-t, meg be állította az új billentyűt.6 óra felé ment apa Manóért.Én megint fürödtem egy nagyot.Marcika nagyon jól érezte magát.Igaz, hogy csak háromnegyed órát aludt.Egész délután szaladgált, meg bohóckodott.Hulla fáradtan jött haza.Nagyon édes volt.Néha alig bírt már menni.Én megint szarul lettem.Remegtem a paplan alatt.Hőemelkedésem volt.Így megint apa fürdette és altatta el Manót egyedül.Nem tudom, hogy mikor voltam ilyen beteg utoljára.Amióta együtt vagyunk apával,ami már 5 és féléve van, szerintem még nem voltam beteg ennyire soha.

Nincsenek megjegyzések: