2007. december 1., szombat

2007.11.30. Péntek

Ma délelőtt nem voltunk sehol.Kinéztem az ablakon és nagyon-nagyon hideg volt.Itthon tévéztünk,hintáztunk, bohóckodtunk.Csak leszaladtam a boltba tejfölért,amikor anyu jött hozzánk. Jött aDVD-ért.Kicsivel dél előtt felraktam főni a krumplikat,Manó közben hintázott.És szépen el is aludt benne.Pont mentem volna a fényképezőét,amikor anyu megint jött és csengetett.Így se kép se alvás.Kapott Manó egy aranyos kis sapkát kesztyűvel meg egy hóemberes ablak díszt a szobájába.A hóemberért nagyon oda volt.Megígértem neki,hogy ha felébredt akkor felragasztom az ablakra.Nem tudom,hogy ennek köszönhetően, vagy sem,de csak háromnegyed órát aludt.Semmi gond nem volt, jó kedvűen ébred,kiabált,hogy ANYA!A kaja még nem volt kész,éppen ekkor tettem be a sütőbe.Amíg a kaja készült,hintáztunk.Aztán bementünk a szobába és néztük a Tabikat.Közben meg próbáltam etetni.2 falat krumpli után abbahagyta az evést.Két napig evett most azt hiszem megint böjtölni fogunk.Tejcsit akart inni állandóan.Egész nap ma megivott egy liter tejet.Ez is valami volt.3 -kor jött dédi.Kaptunk egy kis karácsonyi pénzt,amin Manónak szánkót,nekünk meg valami ajándékot kellett venni.4 óra felé jött Mama.Marcika nagyon örült neki.Így egész délután Marci Mamázott.Közben dédi egyszer csak hazament.Én meg vártam Apát,mert megbeszéltem Mamával,hogy itt marad vigyázni Manóra,mi meg kimegyünk a Tescoba.Hát fél 6elmúlt,amikor hazaért.Azért felöltöztünk és kimentünk.Marcikának sikerült szánkót venni, én egy vasalót választottam,Apa meg egy számítógéphez csatlakoztatható kormányt pedállal.Gyorsan elköltöttünk a karácsonyi pénzt.Majdnem 8 óra volt,amikor hazaértünk.Mama már várta Sanyi tatát,mert már ment volna érte haza.Marci ekkorra már vacsizott, így megkapta a csokimikulást.Így nézett ki utána.

Sanyi tata is jött utánunk nem sokkal.Így Apával együtt ők is megvacsiztak.Marcika nagyon elemében volt egész este.Szétpakolta az egész lakást.Fürdés után kidőlt egyből.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk is vannak ilyen nem evős napok meg zabálós napok és ritkán normálisan evős napok is :)