2007. december 15., szombat

2007.12.14. Péntek

Nagyon hideg reggelre ébredtünk.Délelőtt nem is mentünk sehová.Anyu feljött és akkor leszaladtam a boltba.Délelőtt takarítottunk, Marci nagyon jó és ügyes kisfiú volt.Bohóc volt egész délelőtt.
Ő kérte, hogy fényképezzem le.

Ma fél 1-től aludt negyed 4-ig, de akkor is én ébresztettem fel.Utána evett egy csomót, majd jött dédi.Gyorsan 4 óra lett és jött apa.Megbeszéltük, hogy megyünk ma a Tescoba, mert kinéztem a karácsonyi ajándékomat.Kimentünk és persze nem volt.Apának találtunk olcsó dolgozós farmert és jöttünk is el.Vagyis,hogy mentünk, mert átmentünk Vásárhelyre a másik Tescoba.Ott persze volt egy csomó edény készlet, így megkaptam karácsonyra.Odafelé Marci bealudt.Így jó volt, mert hazafelé jól el volt a kocsiban.Még a Müllerbe mentem be popsi törlőért és jöttünk is haza.Majdnem háromnegyed 9volt,mire hazaértünk.Marcika evett egy pár falatot,majd fürdés és alvás.

Nincsenek megjegyzések: