2007. december 18., kedd

2007.12.18. Kedd

Reggel 6-kor megint felébredt Manó, így utána köztünk aludt fél 9-ig.Én meg a létező összes porcikámat elfeküdtem.Reggel amíg én a konyhában ügyködtem,Marci apázott.Nagyon élvezi, hogy itthon van Apa.
Délelőtt aztán elmentünk kifizetni a komódot, majd a Dm-be mentünk pelust venni.Van egy kis lelkiismeret furdalásom,mert nem szóltam a csajszinak,aki egyébként végtelenül aranyos,hogy csak 1 pelenkát ütött be a kettő helyett.De az a helyzet, hogy így 3300 Ft-ot nyertünk.Majdcsak elfelejtem,hogy egy kicsit átvágtam a dm-et.Itthon aztán Marcika ment aludni, Apa meg dolgozni.Én meg kaját készítettem.Manó aludt fél 3-ig.Akkor hívtam apát, hogy jó lenne, ha jönne haza, mert csak addig akart benn lenni,amíg Manó alszik.Jött is haza és hozta a komódot.Így néz ki. Nagyon jól mutat a szobában.
Amíg vártuk Mamát én átmentem dédihez, majd hozzá fogtunk levágni Marci haját.Nagyon ügyesen csücsült a székben, egyszer sem állt fel,pedig a végén már egy kicsit kiabált, mert szúrta a haja.


Mire végeztünk megjött Mama.Marcika egész este mamázott.Addig apa befestette a hajamat.Marcika nagyon elfáradt, így egy kicsit nyűgi volt, amikor fürdettük.
A kis kopirnyó!Nekem így tetszik a legjobban.


Egyből elaludt.


Nincsenek megjegyzések: