2007. december 23., vasárnap

2007.12.23. Vasárnap

Ma fél9-kor Sanyi bácsi kutyája ébresztett minket.Persze valahol nem bántam,de nem jó érzés erre kelni.Marcika a szobájában akart tévét nézni, így itt itta meg a reggeli tejcsit Apával.
Csináltam reggelit,ettünk,majd jött Móni.Én átszaladtam a Dédihez, hogy elhozzam a csomagot, amit a Bíró Dédiéknek kell elvinni.Amíg odavoltam,Manó Mónival játszott.

Gyorsan felöltöztünk és mentünk Gabiért, majd a Dédiékhez.Vittük a csomagot és egyben elintéztük a karácsonyt is.Még jó,hogy egy évben csak egyszer van.Nem szeretünk odamenni.Van egy beteg kutyájuk és nem hajlandóak elaltatni.Szörnyű látványa van.És ráadásul az ember attól fél,hogy összeszedünk valami bacit tőle.Na mindegy,mostanában nem nagyon kell arra menni.Miután eljöttünk,kimentünk a Tescoba és vettem Bepantent.Remélem,hogy gyorsan meggyógyul a kis feneke Manónak.Minket Apa hazahozott,Ő meg visszament Móniékhoz a Tescoba.Még nekem akart valami meglepit venni.Azt mondja,hogy nem sikerült, de szerintem át akar vágni.....Tuti vett valamit.Na majd holnap kiderül.Marcika aludt egyet, én meg megfőztem a bab levest.Sajna citromot elfelejtettem tegnap venni, így a rétest nem csináltam meg, csak amikor apa hazaért.(persze elfelejtette a citromot)Marcika aludt 2 órát.Evett,majd hozzáfogtam pakolászni,hogy majd felporszívózok.Közben apa megjött és amíg én rétest sütöttem Ők Manóval porszívóztak.
Tudom, hogy karácsonykor bejglit kell sütni és szilveszterre a rétest,de mi jobban szeretjük a rétest.Na meg úgy is kapunk annyit ami apának elég.Én nem vagyok érte odáig.
5óra felé jött egy srác, aki megvette a rossz dvd-nket.Csak az asztalért nem jelentkeztek.Felhívtam és azt mondta,hogy csak kedden tud jönni.Még nem tudom, hogy hova fogjuk rakni,mert ahol most van, ott lesz a Karácsonyfa.
Fincsi lett a rétes,rend van a lakásban,így este már csak tévéztünk ,meg Manókával játszottunk.Este még Marci Elmózott egy kicsit, de nagyon kényelmesen ám...Ő takarózott be és helyezkedett el így.

Ma is elaludt egyből.
Már nagyon várom a holnap délutánt.Szeretek ajándékozni és kíváncsian szoktam figyelni, hogy vajon örülnek-e az ajándéknak vagy sem.Általában azért sikerül jól kitalálni a meglepiket.
Ilyenkor csak az a rossz,hogy nem tudok hazamenni és a szüleimmel is karácsonyozni egy kicsit.Bár 5 éve nem lakom otthon és az utolsó karácsony szörnyű volt,azért néha jó lenne, ha én is haza tudnék menni a szüleimhez.
Anyuhoz nem szeretek menni,mert ott van az a szemét, na meg az a ház amiben lakik, nem valami hej de.
Apunak meg egy külön családja lett és hát csak vendégségbe járunk oda.Azért oda szívesebben megyek,mint anyuhoz.
Na mindegy, bele kellett törődjek ebbe a helyzetbe.

Nincsenek megjegyzések: