2007. december 10., hétfő

2007.12.10. Hétfő

Éjjel nem volt gond, reggelig aludtunk.Mindenki a saját helyén.Sajna esős napra ébredtünk,így itthon ülős volt a nap.Valahol nem bánom, mert azért még nem az igazi a vesém, de ami vigasztal,hogy ma fájdalom csillapító nélkül húztam ki a napot.9-re vártuk a szerelőt.Meg is állt a ház előtt,pont 9-kor.Beszállt az anyukája a kocsiba és szépen el is mentek.Nem tudom, hogy miért csinálja ezt, máskor mindig jött amikor szóltam neki.Na mindegy, még jó,hogy apa megcsinálta.Egész délelőtt tévéztünk.Persze Tabikat kellett nézni.Hogy én már mennyire utálom!!!!!!Ráadásul ugye most csak a karácsonyos tetszik neki, így az megy egész nap.Semmi gond nem volt délelőtt, gyorsan lefekvés idő lett.Fél 1-től fél3-ig aludt.Én meg , mivel tegnapról volt kaja,így gépeztem.Amikor felébredt, egyből tisztába kellett tenni.Nem tudom, hogy mikor rakta teli a bugyit,de nagyon teli volt.A haját meg le kell vágni,mert nagyon el tudja feküdni.
Össze-vissza, hátul is égnek áll.

Imádom ezt a képet!!Mondtam neki,hogy vegye ki a cumit,mert úgy akarom lefényképezni.

Ma megevett egy csomó rántott húsit.Körbe rakta magát a párnával és ugy evett.



Fél4 fele jött dédi.Beszélgettünk,így gyorsan eltelt az idő.Marci nagyon rosszcsont volt.Szedte le a szárítóról a ruhákat.Ilyet nagyon régen csinált.Amikor apa hazajött,én felöltöztem és elindultam elintézni a postát.Vettem ki pénzt,gyógyszertárban voltam (kaptam valami olyan gyógyszert ami majd kifertőtleníti a vesémet meg a hugyutakat,nagyon remélem, hogy használni fog)a postán pedig feladtam apósnak a lakás utolsó törlesztőjét.Most már végleg miénk a lakás!Aztán a pennybe is voltam, mert meg akartam nézni a harisnyát,amit az újságban láttam,de már nem volt.Amíg én oda voltam Marci a tabit motoroztatta.Egyből kért enni,aminek a vége az lett, hogy a pénztárcám kipakolása közben beletömtem 2 jughurtot.Ez is valami.Elkészítettem apa holnapi kajáját is (mától nem a menzán eszik, hanem majd itthonról visz főtt kaját, úgyis főzök szinte minden nap.)aztán a szobában játszottunk.

Mama látod mi van Marci kezében? Először rendeltetésnek megfelelően csak a szemüveget törölte vele, de aztán már apa fejét is!!!!!
Ha megtalálja,akkor mindig mutat az ajtóra, szerintem azt akarja, hogy vigyük el Mamának.
Törli a szemüveget.


Estére már elfáradt nagyon, így ma sem volt gond az elalvással.

Nincsenek megjegyzések: