2007. december 10., hétfő

2007.12.09. Vasárnap

Az éjjel alig aludtunk.Marci felébredt és látta, hogy itt fekszünk a szobájába.Persze köztünk akart aludni.Az az ágy meg igen csak kicsi hármunknak.Azért 8-ig aludtunk.Apa teljesen elfeküdte mindenét.Vártuk a szerelőt, aki nem jött.Küldtem neki sms-t, hogy mi van, erre visszaírt, hogy Ő hétfőt mondott.Na kész!!!Apa mondta, hogy még egyszer megpróbálja megcsinálni.DE megbeszéltük, hogy manót levisszük Mamázni.Még délelőtt le is vittük.Gyorsan kiszaladtunk a Lidl-be szétnézni.Nekem most sem tetszik, mint ahogy eddig sem.Itthon aztán egy kicsit pihentünk, sőt még egy filmet is megnéztünk.Utána apa konvektort szerelt én meg megfőztem.Fájdalom csillapítóval egész jól elvoltam.Sikerült megcsinálni a konvektort, csak sz őr lánggal disznót lehet pörzsölni, így nem szóltam a szerelőnek, hogy ne jöjjön.Fél 7 felé mentünk Marciért, aki persze most sem akart hazajönni.Imádja a Mamáját!!!Azért egy icipici hiszti volt csak és sikerült elindulni.Itthon játszottunk egy kicsit, majd gyors fürdés után Marci ,
ki is dőlt.Mi meg a saját ágyunkban aludtunk.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Már régóta van skype-om csak új a gépünk és erre most telepitettem. Mi Kanadával csacsogunk leginkább. :)