2007. december 17., hétfő

2007.12.16. Vasárnap

Ma azzal kezdtük a napot, hogy apát felhívta a főnöke, hogy lenne egy is meló.Na hurrá.Szerintem amíg szabin lesz,végig ezt fogja csinálni vele.Az Ő telefonjára keltünk fel.Ettünk egy pár falatot, majd én elszaladtam kesztyűt venni Manónak,mert a régi valahol kiesett a zsebemből.11-kor ment el apa itthonról.Közben megbeszéltük, hogy délután átmegyünk Csabára,hátha a nagy játékboltban kapunk Manónak Tanuló Kutyust.Alvás előtt így nézte a Sesame Street-et.Csak lazán....
Végül is negyed 4-kor keltettem fel Manót.Akkor jött meg Apa.Megebédeltünk, (nagyon fincsi zacsis csirke combot csináltam szárnyas fűszerrel és isteni lett)Felöltöztünk és elindultunk.Jöttek velünk Móniék is.Először a Centerbe mentünk, ahol persze nem volt Kutyus.Kicsit körülnéztünk, de semmi.Onnan átmentünk a Stop Shop nevezetű bevásárló központba.Kiderül,hogy szinte ugyanaz van benne,mint a vásárhelyibe, csak itt nincs Interspaar.A drogériába nézelődtünk egy kicsit,majd még Tescoztunk is.Ott viszont kaptam egy kabátot.Már 6 éve ugyanazt a kabátot nyüstölöm.Nagyon tetszik,igaz ez is fekete,mint a régi,de ez egy kicsit csinosabb fazonú.Negyed 9-re értünk haza.Marcika meg apa ettek,majd megfürödtünk és Marcika pillanatok alatt elaludt.

Nincsenek megjegyzések: