2007. december 29., szombat

2007.12.29. Szombat

Itt vagyok végre.Az a helyzet,hogy nagyon elszámoltuk a letöltéseket és mivel túltöltés esetén nagyon sokat kell fizetni,így inkább nem neteztünk.De most már mehet,mert átváltottunk 10 gigára.
Sajna ma Apa ment dolgozni.7-kor ment el itthonról.Mi meg Marcival itthon játszottunk.Semmi gond nem volt, gyorsan eltelt a délelőtt.Főleg,hogy apa itthon felejtette az ebédjét, és hazajött enni.Utána Marcika aludt egy nagyot én meg tévéztem.Amikor felébredt evett egy pár falatot.
Kitaláltam, hogy ha apa hazajön, akkor kimegyünk a Tescoba.Nagyon bajban vagyok,mivel Marci már most94cm, így a 92-es bady-k már lassan kicsik lesznek.Így a tesco-s olcsó fehér body már kilőve, mert csak 92-is gyártanak.Azért szét akartam nézni, hátha találok esetleg nagyobbat.Én már felöltöztem és szerettem volna menni.A fiúk mag valahogy nem....

Pont úgy néz ki,mint aki menni akar valahova.

Kimentem a konyhába és összepakoltam.Mire végeztem,addigra felöltözve jöttek ki Apával a konyhába.Csak kimentünk.És még bady-t is találtam.Igaz, hogy ebből 1500 a 3 db, de ez gy kicsit nagyobb méretezésű, mint a fehér.De ez nagyon aranyos, mert színes meg figurák vannak rajta.
Itthon aztán Marci bicajozott,játszott,megvacsizott.

Betakarta a kutyust az esővédővel, hogy ne ázzon meg.



Ma sem volt gond az elalvással.

Nincsenek megjegyzések: