2007. december 3., hétfő

2007.12.01. Szombat

8 óra körül keltünk.Nagy volt az öröm, hogy Apa itthon van!Együtt nézték a mesét.
Nem volt kedvünk kimozdulni, csak én mentem le a boltba.Feljöttem,felraktam a husilevest és közben kidíszítettük Apával a konyha ablakot.Élőben szebbet mutat.

Amíg én főztem Marci meg Apa autóztak.Tetszik Manónak, de hamar meg unja,hogy ülni kell egy helyben.

Délben Marci elaludt és negyed 4-kor én ébresztettem fel.Nem sokkal utána jött Apukám.Tök jó volt egy kicsit beszélgettünk.Majdnem 6-kor ment el innen.Mi meg felöltöztünk és lementünk Mamáékhoz.Végre sikerült Mamának odaadni a karácsonyi ajándékot.Mindenkitől kapta a porszívót,így nehéz volt összehozni,hogy mindenki ott is legyen.Megkapta előre,mert az Övé teljesen elromlott.Majdnem 9 volt mire hazaértünk.Gyorsan megfürödtünk .

Persze ma is pillanatok alatt elaludt.




Nincsenek megjegyzések: