2007. december 20., csütörtök

2007.12.19. Szerda

Igazából ma nem sok minden történt velünk.Reggel olyan igazi téli időre ébredtünk, állítólag - 11 fok volt.Egész nap itthon voltunk.Csak Apa ment el a tévé szerelőhöz, mert kész lett a tévé.500 Ft-ba került,de közölte,hogy nem tudja meddig fogja bírni,mert képcsöves lesz.Na hurrá!Széria hibás a 90000 Ft-os Samsung tévénk.Kész vagyok tőle.Na mindegy nézzük,amíg jó.Délután ,miután Marci felébredt, ettünk, kicsit tévéztünk, majd kocsiba ültünk és elmentünk az orosnethez.A sok teszveszelésünknek köszönhetően, nem elég az 5 giga, így csomagot váltottunk.Megéri,mert most is eladtam az ajtónkra varrt függönyöket,3000 Ft-ért.Meg az üvegasztaltól is sikerül megszabadulni.Kimentünk még a Tescoba nézelődni.Nem is nagyon vettünk semmit, de azért apa kitalálta, hogy vegyünk manónak még egy címkés, Mickey egeres párnát.Így most már kettővel bohóckodik.7-re értünk haza,a fiú ettek és én végre megint nyugodtan,Marci szobájában megnéztem a sorozatomat.Miután Marcika elaludt,becsomagoltuk az ajándékokat.Nagyon szeretem csomagolni őket.

Nincsenek megjegyzések: