2007. december 12., szerda

2007.12.11. Kedd

Reggelre úgy ébredtem, mint akit kicseréltek.Kicsit sokallottam a gyógyszerért az árát,de bizony ez használt.Csak néha éreztem egy kis fájdalmat,amikor Marci 15 kg-ját fel kellett emelni.Ezen kívül semmi.
Egész délelőtt itthon voltunk.Néha volt egy kis hiszti, de amúgy el voltunk.Mesét néztünk,hintáztunk,ebédet főztünk,néha meg a konyha ablakból néztük a munkásokat,ahogyan csinálják a parkolót a ház elé.Délután egy kicsivel Marcika elaludt.Fél3-ig aludt.Nagyon bohóc volt,amikor felkelt.Egy csomó bablevest megevett.Utána egyenesen rosszcsont lett.Eltörte az öblítőnek a flakonját, így egy csomó öblítő kifolyt.És hiába szóltam rá,ma megint alalmi süket volt.Vártuk apát haza,mert menni kellett a postára.Megjöttek a karácsonyi ajándékok.Babakocsit sem vittünk.Marcika nagyon ügyesen sétált mellettünk.A postán nagyon meleg volt.Egy csomót álltam sorba,mire kiderült,hogy nem is ott adják ki a csomagot,ahová álltam.Nem voltam ideges,áááá...
A posta után még elsétáltunk a gyógyszertár felé mert a Bíró Dédinek gyógyszert kell majd vinni holnap.Visszafelé is gyalogolt Marcika,jól el is fáradt mire hazaértünk.Itthon vacsiztak apával.Megint megevett egy csomó bablevest.Aztán még apa mákostésztájából is evett egy kicsit.Fürdésig játszottak apával, meg néha velem is komázott.Kitalálta,hogy bizony 2 cumi is belefér a szájába.

Fürdés után egyből elaludt.

Nincsenek megjegyzések: