2007. december 24., hétfő

2007.12.24. Hétfő

Valamikor 5 óra felé Marci felébredt és áthoztam közénk.Onnantól én mindenhogy feküdtem, csak kényelmesen nem.Néha a vesémet rugdosta meg hasonlók.Nagyon nyugtalanul aludt.Olyan 9 óra körülkeltünk.Pont jött anyu, hogy írjuk meg neki a Srek 3-at,mert kellene a Gáborka anyjának.Gyorsan megírtam,majd felöltöztünk és sétáltunk egyet.Vinni kellett a motort is.A piacon vettünk pogit, majd bementünk a Könd utcai ABC -be.Vettünk kenyeret,meg egy üveg Medinát meg Colát.Onnan Marcika motorozott.Megnéztük a nagy Karácsonyfát,majd jöttünk hazafelé.Az első tízesnél azt akarta, hogy Apa vegye fel, ezért beleültettük a babakocsiba.Még a Hubába is bementem,mert elfelejtettem sört venni Apukámnak.Holnap jönnek.Hazajöttünk és együtt megnéztük a Sesame street-et.Aztán Marcika aludt, én megfürödtem, apa meg belerakta a fenyőfát a tartóba.
Fél 3-kor kelt fel Marcika.Megevett 1 almás fornettit,majd egy kicsit játszottunk.Ébredés után...
4- re lettünk készen.Marci nagyon vagányan nézett ki és nagy sikert is aratott a melegítőben.Mentünk dédiért és időben oda is értünk mamáékhoz.Szegény Mama nem nagyon tudott enni, mert Marcika csak vele akart lenni.Neki kellett hintáztatnia.
Megkajáltunk.Nagyon fincsi töltött husit csinált Móni.Sütiztünk,majd ajándékoztunk.Marci nagyon élvezte a dolgot.Mindenkinek segített ajándékot bontani.Ezt a kis kocsit a kockákkal tőlünk kapta.


A kis tűzoltót Mamáéktól.És pont a Teletubbies-s kazettát bontja,amit a Keresztapja szerzett neki.Tőlük még egy Micimackós ágyneműt kapott.



Dédi mama megvette neki a kisbiciklit.Nagyon tetszik neki.


Mi Apával kaptunk egy időjárás mérő állomást Móniéktól.Tök jó, nagyon örülök neki.Így ha indulunk valahova, akkor mindig tudom,hogy hány fok van odakinn.Kicsit nehezen, de felöltöztünk és jöttünk haza.Olyan fél 8 lehetett.Itthon Marcika eléggé nyűgös volt.Én is az lettem,ugyanis kb 1 órát kerestem az idén vette Karácsonyfa díszeket.Nagy nehezen meglett.Marcika kedve is megjavult 2 tányér bableves után.Már éhes volt,egész nap alig evett valamit.Szinte semmit.
Szép lett a Karácsonyfánk...




De így még szebb




Nagyon vagány ebben a melegítőben.Nekem nagyon tetszik benne.




Apa előszedte a tolit,hogy egy kicsit összeszedje a tűleveleket.Persze Marci akarta csinálni.


Az egész lakást feltakarította.


Aztán Apa gyújtott csillag szórót.nahát az egy nagyon érdekes valami volt,mert tátott szájjal nézte.



A bablevesre megivott egy doboz kisüdítőt, utána tényleg semmi gond nem volt.

A fürdőkádban valamiért hozzáfogott sírni.Nem tudjuk, hogy mi volt vele,de a vége az lett, hogy apa háta mögé ültettük és akkor már bohóckodott.



Pillanatok alatt elaludt.
Nagyon ügyes kisfiú,mert nem bántja a Karácsonyfát,pedig apa azt mondta, hogy ki kell majd kötni.Hát eddig úgy néz ki, nem lesz rá szükség.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Látom van nagy öröm nálatok is! :)
További boldog karácsonyt!