2007. december 12., szerda

2007.12.12. Szerda

Reggel fél 6-tól Marci köztünk aludt.Nem tudom,hogy miért ébredt fel,de ilyenkor már nem is olyan nagy gond,hogy nálunk alszik.Végül is fél 9-kor keltünk fel.Ettünk egy pár falatot, majd felöltöztünk és mentünk sétálni.Feladtam egy teszveszes csomagot a postán, majd elmentünk a bankba.Onnan visszafelé Marci sétált.A szokásos útvonalon mentünk.Megnéztük Mónit, majd mentünk a kis boltba.Na ott egy kicsit nehéz dolgom volt, mert nem tudtam mit főzzek és még Marci is rohangált össze-vissza.A végén csak sikerült.Kipróbáltam a tejszínes sült hal filét.( fincsi lett) Ahogy jöttünk hazafelé Bandi bácsival jöttünk.közben meg találkoztunk a szomszéd Sanyi bácsival,aki csalta Marcit a kocsmába.Persze Manó ment is volna vele.Közben pedig tanította,hogy kell belemenni a pocsolyába.Sík ideg lettem.Végig az úton azt magyaráztam Manónak, hogy nem szabad belemenni, mert megfázik, erre az Öreg.......egyszer kihúzza a gyufát az tuti.Aztán jött Bandi bácsi az újabb jó ötletével.Hívta Marcit,hogy ad neki Rudit.Manó szépen sétált vele én meg utánuk.Fel is ment vele, de annak az idiótának nem volt annyi esze,hogy ne rakjon mindkét kezébe rudit, mert akkor nem tud kapaszkodni a lépcsőn.Szegény Manó leesett.Még jó,hogy csak az alsó 2 lépcsőfokról esett le.Lett egy szép folt a szemöldöke vonalában.Aztán amikor már itthon megnéztem, hogy 10.20-án lejárt a szav ideje a rudinak, teljesen kész lettem.Azt hiszem, hogy neki eljött az ideje,hogy elbeszélgessek vele.Azt hiszem megkérem, hogy ne adjon manónak többet rudit.Szegényke itthon kérte volna,de most még nem is volt itthon.Szerencsére hamar elfelejtette.Délben feljött anyu, mintha nem tudná,hogy Marci ilyenkor aludna.Na mindegy,nem volt sokáig.Olyan fél1 fele aludt el Manó és negyed 4-korén ébresztettem fel.Evett egy kis rizses halat,majd vártuk apát.Közben dédi is feljött.Amikor apa megjött,dédi ment haza,mi meg mentünk sétálni.Nem vittünk babakocsit,de kár volt.Marcika kb 200 m után felkérte magát apához és cipelni ellett.A Napsugár üzletházba mentünk szalon cukrot venni.Dédinek kell vinni.Hazafelé is cipeltette magát az én kisfiam.Itthon megvacsiztak, majd együtt megnéztük a sorozatot.Aztán egy kis játék még,fürdés és alvás.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Szerintem sűrgősen beszélj az öreggel, mert csak egyszer nem leszel ott, hogy elvedd a romlott kaját Marcitól. Ha meg azt sem tudod majd mitől beteg a gyerek nehezebb helyrehozni.
Finoman mond meg neki, hogy nem ehet ennyi édeset vagy, hogy tejérzékeny és ne adjon olyat amiben tej van, mert elég amit te adsz neki. Úgysem tudja mi az :)