2007. december 5., szerda

2007.12.05. Szerda

Ma 8-kor keltünk.Persze megint a Tabikkal kezdtük a napot.Felkelés után,mindig olyan kis álomszuszi még.Mostanában nehezebben tér magához.
Nagyon meglepődtem és egyben örültem is, mert ma meglátogatott minket a dédi tata.Az én egyetlen nagyapám.Olyan jót beszélgettünk.Hozott Manónak mandarint meg persze Mikit.
Olyan fél 10 felé jött anyu.Valami papírokat hozott, amit majd apunak kell oda adjak.Megbeszéltük, hogy elmegyünk vele vásárolni.Apa pizsit kap Tőle a szülinapjára, csak hát ugye azért nem mindegy, hogy milyen.A Trendy-ben sikerült venni.A végén Manónak is pizsit hozott anyu Mikulása.Azt is ott vettük.Aztán jöttünk hazafelé, vettünk almás pogit és sétáltunk hazafelé.Még a postára beszaladtam,aztán anyu ment a dolgára,mi meg mentünk a boltba.Majdnem dél volt, amikor hazajöttünk.Marcika egyből el is aludt.Fél 3-kor kelt.Gyorsan tisztába tettem,majd egy kicsit összerámoltam itthon.Addig Manó evett egy pár falatot.Tényleg csak egy párat.Miközben porszívóztam megjött dédi.Marci kapott tőle egy aranyos kis mozdonyt,ami világít,zenél meg megy.Csak a szőnyegünk vastag hozzá.A folyosón, a kövön megy.Nagyon aranyos.Apa is megjött, és Őt is felköszöntötte a dédi.Még itt volt dédi,amikor leszaladtunk a boltba, mert a boltos csajok mondták,hogy délután ott lesz a mikulás.Leszaladtunk, bevásároltunk és Mikulásoztunk.Meghúzta a Miki szakállát.És kapott érte szalon cukrot.Ja!!!És ma először volt Marci fején az anyutól kapott ,Marci szerint cicás sapka.Szerintem nagyon aranyos benne.

Anyu olyan 6 óra felé ért ide.Nem volt itt sokáig.Csak odaadta az ajándékokat.Dédivel együtt mentek haza.Nem sokkal utánuk jöttek Móniék.Majd Mamáék is.Mamáéktól kapott manó egy kutyusos hátizsákot.Nekem nagyon tetszik.Móniék Kinder csokit hoztak neki.


Még nem sikerült feladni neki a táskát, de szerintem, mivel apának is van hátizsákja,így hamar rá fog jönni,hogy mi is az.


Móni belerakta a kis cipőjébe a kindert.Így azt tényleg a Miki hozta.Igazából még fogalma sincs, hogy mi is ez,majd jövőre.


Rendeltem pizzát,megvacsiztunk,majd beszélgettünk.Sanyi Tatával megbeszéltük,hogy a konyha szekrénynél ki kéne cserélni a vízzárót,mert nagyon csúnya és nem tudom kitakarítani.Hátha nem felejti el.Háromnegyed 10-kor mentek el, Marcika már nagyon álmos volt.Kicsit nyűgösködve fürödtünk meg és persze kidől egy pillanat alatt.
Ja!Apukám megvette a kocsiba a magnót.Sikerült az üzlet.Reméljük jó is lesz!!!



1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Hol vannak a szülinapi képek??? :)
Amúgy BOLDOG SZÜLINAPOT!