2007. december 15., szombat

2007.12.15. Szombat

Háromnegyed8-kor ébredtünk.Marcika nagyon boldog volt, hogy apa itthon van.Kicsit bohóckodtunk itthon,majd kocsival kimentünk a piacra pogácsát venni.És végre esett a hó is közben!Már alig vártam.
A piacról mentünk a Tescoba, mert tegnap végül is a konyhára semmit nem vettünk.Ott összefutottunk Mamáékkal is.Marcika ma nem nagyon bírta a kocsit.De sikerült mindent megvenni,amit felírtam.Délben jöttünk haza.Marcika elaludt, mi meg film nézés közben megebédeltünk.Vettünk kínait a tescoban, így ma nem főztem.Manó fél 3-kor kelt fel.Evett egy kicsit,majd felöltöztünk és lementünk szánkózni.Közben pedig apa próbálta beindítani a szomszéd autóját.Sajna nem indult.
Szánkóztunk egy kicsit,de igazából Marcinak nem nagyon tetszett a dolog.Mert hát ugye egy helyben kell ülni,így uncsi.


Néha Ő húzta.Még apát is megszánkóztatta. :-)



A játszótéren kötöttünk ki.Ott Marci levágott egy hisztit, mert apa nem vette fel.Így jöttünk is haza.


Itthon aztán semmi gond nem volt.


Tévéztünk,játszottunk.Eszembe jutott, hogy kb fél éve levittünk a pincébe egy pár dolgot.Lementem és találtam egy pár cuccot,amit feltudok tenni a teszveszre.Itt meg lehet nézni.
Manó bohóc volt egész este.Főztem nekik tejbegrízt,megvacsiztak.Gyorsan este lett,megfürödtünk és már egy ideje Manó húzza a paci bőrt.

Nincsenek megjegyzések: