2007. december 26., szerda

2007.12.26. Szerda

Reggel fél 9-ig aludtunk.Ma senki és semmi nem ébresztett minket.Megreggeliztünk,majd Marci egy kicsit hintázott.Imádom,amikor rajta van ez a sapi.

Aztán jól felöltöztünk és elsétáltunk Süle Ferihez.Kész van végre a háza és elmentünk megnézni.Vittük a babakocsit , de Manó motorral jött.Most már teljesen elfogadja a kesztyűt.Igaz, hogy ez már nem is tudom,hogy hányadik,de ezt nem akarja levenni.24-én együtt vettük a piacon.Ez bevált.Nagyon szép lett Süle háza.Nagyon tetszik.Ott voltunk kb 1 órát,aztán jöttünk haza, mert idő volt.Itthon Marci lefeküdt aludni,én főztem, apa meg gépezett.De csak miután lejárt a mosógép,mert addig a számítógépet be sem kapcsoljuk.Marci 3-ig aludt.Megebédeltünk,majd tévéztünk.Megnéztünk egy filmet,közben pedig szárítottam Marcikának a Keresztapjáéktól kapott ágyneműt.Megszáradt a konvektoron egyből.Kivasaltam és felhúztam neki.Nagyon szép.



7 óra felé vacsiztunk, majd a mi ágyneműnket is lecseréltük.Marci nagyon élvezte, hogy cibálhatta le a huzatokat.Utána Apával még egy kicsit játszottak a szobájába.




Gyorsan megfürdött, aztán nagy örömmel feküdt az új ágyikóba.




Neki is nagyon tetszik.


Szerintem kb 2 perc alatt elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nagyon szupi ágynemű! :)