2007. december 3., hétfő

2007.12.03. Hétfő

Reggel, amikor Apa ment dolgozni,Manó felébredt, de visszaaludtunk még háromnegyed 9-ig.Sajna egész nap esett az eső, így itthon voltunk.Néztük a tabikat,néha egy kicsit gépeztem is.Gyorsan eltelt a délelőtt.Aztán olyan negyed 12 felé Marci inni kért.Persze a vége az lett,hogy csak játszott a pohárral meg a kanállal.Elvettem tőle a poharat és hozzáfogott hisztizni.Úgy csináltam,mintha ott se lennék.Így is bírta legalább negyed óráig a kiabálást.Aztán megunta és lefeküdt a párnájára Tabikat nézni.Egyszer csak azt vettem észre, hogy alszik.Elfáradt a hisztibe.
Átvittem a szobájába és aludt tovább.Én meg gépeztem, mert megrendeltem Apának a szülinapi és karácsonyi ajándékát.Kb háromnegyed órát szórakoztam vele, de sikerült.Nagy meglepi lesz,mert fogalma sincs róla, hogy mit találtam ki.Teljesen a háta mögött zajlik a dolog.Még 4 napig kell kibírnom,hogy ne szóljam el magam előtte.Közben főztem is, de Manó fél 2-kor felkelt.Ettünk,megevett egy csomó tarhonyás krumplit.Utána még kért tejcsit, de csak bohóckodva iszogatta.Néha hason fekve.
El voltunk egész délután.4 óra felé jött anyu és hozott Marcinak még ablak díszt.Most már az Ő ablaka is szép.Nagyon tetszik neki.Vártuk, hogy anyu felérjen.



Felraktam a díszeket.Közben Apa is megjött.Én meg leszaladtam a boltba.Utána egész este játszottunk.Vacsira is megevett Manó egy csomó kaját. És végre sikerült lefényképezni a barkácsolós szemüvegben.

Aztán megbeszéltük vele, hogy csinálok egy cumi nélküli képet is.Csak addig vette ki a cumit,amíg kész nem lett a kép.






Fürdés előtt megint bepörgött.És megint kidőlt.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Látom nálatok sem tilos a szobában motorozni. :)