2007. december 22., szombat

2007.12.22. Szombat

Reggel apa tattoozott, így Ő hamarabb kelt.Persze én is felébredtem a pakolászásra,de Manó bírta egészen negyed 10-ig.És a saját helyén.Felkelt,felöltöztünk és elmentünk piacolni egy kicsit.Már nagyon régen voltunk arra.Az a tömeg ami ott volt, az nem egészséges.Főleg egy babakocsival közlekedő anyukának.Szörnyű volt.Majd bele estek a babakocsiba.Vettünk pogit,majd szétnéztünk a piacon.Apának akartam mamuszt venni,mert a régi szétkopott.A piacon nem volt csak " tatás",így mentünk kínaizni.A negyedikben találta a lábára való,nem "papás" mamuszt.Karácsonyi meglepinek akartam, de közben eszembe jutott, hogy lehet nem is fog tetszeni neki, így inkább majd valami más kis meglepit kap a fa alatt.Itthon megnéztük Elmoékat, majd Marcika lefeküdt aludni.Apa 2 körül végzett.Megebédeltünk, majd vártuk,hogy manó felébredjen.Negyed 4-kor ébresztettem fel.Nem akart ebédelni, csak a kekszet akarta enni meg tejcsit ivott.Kitaláltuk az ünnepi menüt.Persze semmi köze a szokásos töltött káposztás, halas mizériához.
Bableves,túrós rétes
Tejfölös szelet, tarhonya
Husileves,Rántott husi, francia saláta

Összeírtam, hogy mi kell hozzájuk és átmentem a Pennybe.Olyan kevesen voltak,hogy senki nem állt előttem a pénztárnál.Csak zöldséget nem kaptam a többit megvettem.Itthon aztán vacsiztak a fiúk.Fél 8-kor kezdődött egy film,azt kezdtük nézni.Marcika meg bohóckodott össze-vissza.Egszer csak jött szólni, hogy valami nem jó a pelusban.Sajnos akkorra már nagyon kicsípte a kaki a fenekét.Szegény...,mindíg úgy vigyáztam rá,hogy ne legyen gond vele és tessék.Csak az a baj, hogy mostanában sokszor a délutáni alvás közben kakil és nem ébred rá fel.Ez a mai meg csak plusz ráadás volt.Holnap megyünk veszünk valami rémet, ami meggyógyítja neki.Este fürdés közben is csípte neki a víz, de nem sírt, csak húzta az orrát meg mutatta,hogy fáj neki.Azért egyből elaludt.

Nincsenek megjegyzések: