2007. december 27., csütörtök

2007.12.27. Csütörtök

Az éjjel fél1-ig szórakoztam az új fejléccel.Szerintem megérte, nekem nagyon tetszik.
Reggel háromnegyed 8-kor keltünk,persze megint apa telefonjára.Nincs hozzászokva, hogy lenémítsa a telcsit és mindig elfelejti.Marci azért negyed 9-ig még aludt.Megitta a reggeli tejcsikét apával az ágyban.
Aztán megreggeliztünk.Apa felöltözött és elment motort szerelni, így ma ketten voltunk Marcival itthon.Semmi gond nem volt,nagyon jó kisfiú volt Manó.Hintáztunk,játszottunk, bohóckodtunk.
Megszáradtak az apukámtól kapott plédek.Felhajtogattam az ágyra, persze Marci egyből kezelésbe vette.



Délkörül már így nézte a meséket és délután pár perccel már aludt is.

2 órát aludt.Ébredés után evett egy kis tarhonyát tejfölös husival,majd egy kis rántott szeletet is benyomott.Mesét néztünk , meg jól szétpakoltuk a lakást.Jó nagy kupi lett megint.Apa negyed 5körüljött haza.Evett egypár falatot,majd lassan felöltöztünk és mentünk Mamáékhoz.Sanyi tata pörköltet főzött és a lányáék is ott voltak.Marcika Feri lányával játszott egész este.Mama most nélkülözve volt.Még soha nem volt ilyen alkalom,hogy kisgyerekkel így játsszon Marci.De a kislánynak is tetszett a dolog.Nem tudom pontosan, hogy mennyi idő lehet Berti, de kb olyan 10.Nagyon jót játszottak.
Marcika el is fáradt rendesen.Fél9-re értünk haza.Kicsit rendet tettünk,megfürdettük Marcit, aki fél perc alatt elaludt.



1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Szerintem is jó lett. Mivel csináltad? Photoshoppal? Gimpel?