2007. december 4., kedd

2007.12.04. Kedd

Reggel negyed 9-kor keltünk.Ettünk egy kicsit,majd mivel vártam a csomag küldőt, így nem mentünk sehová!.Itthon tévéztünk,játszottunk,mostunk.Közben apukám is befutott,jött a pénzért, holnap megveszi a rádiónkat a kocsiba.Megkávéztunk, beszélgettünk, majd elment.Mi meg Manóval megint Tabikat kezdtünk nézni, aminek megint az lett a vége, hogy elaludt a franciaágyon mese nézés közben.Lehet,hogy kezdenek unalmasak lenni?????Befektettem az ágyába és vártam az ajándékot.Állandóan a konyha ablakot lestem, mikor jön a kocsi.Le akartam szaladni,hogy ne csöngessen.Egyszer csak kaptam egy visszahívó sms-t Apától.Egyből kapcsoltam,hogy skyp-on keres.Megkérdezte,hogy rendeltem valamit???Kész lett egyből.Persze azt is elmondta neki a csomag küldő, hogy telefont hozott neki.Pedig direkt írtam,hogy ajándék lesz és engem keressenek.Sírni tudtam volna.Annyira készültem a péntekre.1 óra felé hozta a telefont.Marcika fél 3-ig aludt.Szerintem megint nem szólt, amikor felkelt,mert mire szólt, már teli volt a pelus.Tisztába tettem és megetettem.Megint tömte befelé a tarhonyás krumplit.Délután Tabikat néztünk.Jó kisfiú volt Manó.Apa ma gyorsan hazaért, még le sem vetkőzött,már a telefont akarta.Mivel már úgy is tudta,hogy mi az,így megkapta.Amíg nézegette,pont a reklámja volt a tévében, így már az árát is egyből megtudta.Na mindegy, ez van.Poén lelőve, de azért örül neki.Egész este a telefont bűvölte.Én leszaladtam a boltba kenyérért.Marcika ma valahogy nagyon anyás volt.Pedig , ha Apa itthon van, akkor én soha nem kellek neki.7-kor vacsiztunk,aztán bohóckodtunk fürdésig.Csak közben megnéztem a sorozatomat.Gyorsan megfürödtünk és Manó megint kidőlt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Igeeeeeeen! :) Nagyon kell. :)
Te is jársz a Nőivonalra?
Mi a neved? Miért nem irsz a Kisgyerekes topikba? Szerintem nagyon jó a csapat. :)