2007. december 10., hétfő

2007.12.07. Péntek

Boldog szülinapot APA!
Ma van Apa szülinapja.Akartam neki fincsi vacsit csinálni, meg sütit is akartam sütni.Hát ez nem jött össze.Reggel arra ébredtem,hogy megint fáj a vesém.Délelőtt elmentünk Manóval gyógyszert venni, majd hazajöttünk és én is lefeküdtem manóval egy kicsit.Aludtunk másfél órát.Amikor felkeltünk, olyan hidegnek éreztem a szobát.Feltekertem egy kicsit a konvektort és az szépen elaludt.Egyszerűen nem tudtam vissza kapcsolni.Gondoltam nem baj, majd apa megcsinálja, ha hazajön, aztán kimegyünk a Tescoba.Hát apa nem tudta megcsinálni.Este 8-ig szórakozott vele, de nem sikerült neki.Addig Marcika hisztizett,néha földhöz vágta magát, mert nem mehetett be apával szerelni.Én meg kínlódtam, mert nagyon fájt a vesém.Estére már egy kis hőemelkedésem is lett.Megbeszéltük apával, hogy nem alkudhatunk a szobában, főleg így.Még jó, hogy Manó szobájában is van ágy.Gond nélkül telt az éjszaka.Egyszer felébredt manó, de szerencsére háttal ült, így nem vette észre, hogy mi is ott vagyunk.

Nincsenek megjegyzések: