2007. december 17., hétfő

2007.12.17. Hétfő

Hihetetlen módon ma is Apa főnöke keltett minket.Nem tud minket békén hagyni!!!!!!!!!!!Na mindegy.Reggeliztünk,majd felöltöztünk és végre elvittük a tévét a szerelőhöz.Nagyon kíváncsi leszek,hogy mennyibe fog kerülni Manó "mester műve".Onnan pedig bútor boltokban néztünk szét.Ugyanis kitaláltuk, hogy a Mama karácsi ajándékunkra szánt pénzéből mit veszünk.Végül is Apa volt az ötletgazdag.Már nagyon utálom az üveg asztalt,ami a sarokban van a szobában.Valami kellene helyette,így kitalálta Apa, hogy vegyünk oda egy komódot.Találtunk is egyet az Ecetgyárnál lévő boltba,ami jó lenne, csak igazából még nem tudtuk eldönteni,hogy jó-e a színe a szekrényhez.Majd újra megnézzük,de ott volt a legjobb.Itthon aztán Manóka elaludt,Apa meg elment Sanyi tatához,hogy beszerelje a teszveszes rádiót a kocsiba.Kíváncsi leszek mikor jön haza.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Marci fél3-ig aludt.Ébredés után evett egy kicsit,majd jött Dédi és így gyorsan elrepül az idő.Olyan negyed 5 felé elment az áram.De csak 4 lakásban a lépcsőházban.Hívtam a közös képviselőt, hogy itthon van-e,de dolgozott.Na szép!Közben apát is hívtam,hogy mit csináljak,mondta, hogy mindjárt itthon van.Kocsival elmentem a munka helyére,ideadta a lakáskulcsát és elmagyarázta, hogy hol van az áramszekrénykulcsa.Egybőlmegtaláltam.Mire kinyitottam a szekrényt a szomszéd bácsi már ott volt és közölte velem, hogy nehogy már majd én csináljam meg!!!!!!!Nagy ész kell a biztosítékot visszakapcsolni......Na mindegy megoldottuk az áram kérdést.Viszont még utána nálunk benn a lakásban is kiment a biztosíték, még jó,hogy a múltkor olyan sokat vettem.Mind a kettőt ki kellett cserélni.Este vacsiztunk, játszottunk,tévéztünk, és most kb 10 perce Marcika lefeküdt aludni.Már nem hallom a hangját.....

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Misi be sem kapcsolja szabadnapon a telefonját az ilyenek miatt. :)