2007. december 14., péntek

2007.12.12. Csütörtök

Reggeli ébredés és egy pár falat kaja után felöltöztünk és mentünk sétálni.Szétnéztünk a piacon.Vettem egy csomag zoknit, aztán sétáltunk is hazafelé, mert elég hideg szél fújt.A Huba utcán már gyalogolt Marci.Ennek csak az a hátránya, hogy a boltba is gyalog jön be velem.Csak hát így nagyon nehéz vásárolni, főleg, hogy Marci úgysem arra akar menni amerre én.Azért sikerült megvenni amit akartam.Feljöttünk,kicsit játszottunk, majd Marci lefeküdt aludni.Én meg megfőztem, megebédeltem,majd jött apukám.Hozott kolbászt,Őt is megebédeltettem.Marci fél 3-ig aludt.Felkelt,megebédelt,majd játszottunk.Mama jött látogatóba olyan negyed 5 felé.Utána nem sokkal pedig apa is hazaért.Mivel itt volt Mama, így Apával ketten mentünk el a gyógyszertárba.Dédinek kellett volna olyan gyógyszer,amitől én is meggyógyultam.Egyik gyógyszertárban sem kaptam.Mindenhol az volt, hogy csak recepttel adnak.De akkor én hogy kaptam valamelyik nap fájdalomcsillapító helyett???????????????? Érdekes....
Ha már a Csíki patikánál voltunk és még volt Fenyőfa, így meg is vettük.Most is Zolitól vettük, így megint sikerült olcsó és szép fát venni.Egyébként annyiba kerül most is mint tavaly.1500 Ft métere.Megint kaptunk egy kb másfél métereset, 1500-ért.Ilyenkor jó,hogy kocsmáros vagyok.Lehet spórolni.
Marcikának nagyon tetszett a fa, csak hátén nem láttam az örömet,mert mentem dédinek szólni, hogy nincs gyógyszer.Mama olyan 7 óra felé ment haza.Marcika nagyon nem akarta.Ha mama mondta, hogy megy,akkor mindig kiabált egyet.Miután elment, nagyon szomorú lett.Apa kérdezte tőle,hogy akar-e hintázni.Erre Ő közölte, hogy Mamával akar.Egy darabig semmi nem volt jó.Tényleg szomorú volt, hogy Mama hazament.Még mondta is, hogy MAMA!Már lassan kezdjük azt hinni, hogy tud Ő beszélni, csak nem akar.Egy pár hónapja még azt is mondta,hogy anya gyeje.Most meg szinte semmi.Aztán megbékélt és bohóckodott.Gyorsan eltelt az este, megfürödtünk és aludtunk egy jót.

Nincsenek megjegyzések: