2007. december 22., szombat

2007.12.21. Péntek

Reggel fél 9-kor keltünk.Akkor Már Marci mellettem feküdt,mert valamikor reggel 6 körül áthoztam.Végül is így apa az Ő szobájába aludt reggel egy kicsit.Kitaláltam,hogy Manóval ketten kimegyünk a Tescoba, mert mától olcsóbb volt a csirke mell filé.Miközben készülődtünk,Apa felébredt és mondta,hogy jön Ő is.Vettünk húsit,egy karton tejcsit meg egy pár apróságot.Utána itthon én megfőztem,addig Marci apázott,majd a Sesame Street után lefeküdt aludni.Apa fél 2 után elment dolgozni.Marcika fél 3-kor kelt.Az evést nem vitte túlzásba,de azért evett egy kicsit.Egész délután játszottunk meg bohóckodtunk.Mivel ma sem jött dédi, így átmentünk megnézni.Marcit jól beöltöztettem és még az új kesztyűét is sikerült ráadnom.Ott voltunk kb 1 órát,majd hazasétáltunk.Megint játszottunk, vacsiztunk, aztán apa olyan fél 8 felé "hazaszökött", így utána együtt játszottunk.Fürcsi után megint gond nélkül elaludt.
Mostanában Marcika kezd szavakat használni.Persze még mindig inkább csak mutogat.Rengetegszer használja az ÉN szócskát.Teljesen tisztában van a jelentésével.A másik pedig az ENYÉM.Néha szól Apának is,hogy APA GYEJE.Ma meg megállt a spájz ajtó előtt,hogy kivegye a Nyuszis kakaót és közölte Apával, hogy NYIMMÁ.Megfejtettük.Nyisd már ki lett volna.Ahogy a reklámokat ismeri az nem semmi.Már ez első másodpercétől tudja,hogy melyikben van cica, kutyus.Olyankor hozzá sem lehet szólni.Egyfolytában mondja,hogy NYÁ-NYÁ-NYÁ vagy VA-VA-VA

Nincsenek megjegyzések: