2007. december 20., csütörtök

2007.12.20. Csütörtök

Reggel megint apa főnöke ébresztette az egész családot.Mindhármunknak elontotta az egész napját.Marcika hisztis volt délelőtt nagyon.Megreggeliztünk,majd én felöltöztem és elmentem a Napsugárba és beszereztem még egy pár csomagoláshoz szükséges dolgot.Még van 3 ajándék, amit be kell csomagolni.Még a kisboltba voltam és jöttem is haza.Ja, közben a postás szólt, hogy van csomagom.Meg jött a kis Nike melegítő,amit a teszveszen vettem.Itthon aztán egyből felpróbáltam Manóra.nagyon édes benne.Vagány nagyon.Hozzáfogtam főzni, mert ma apa délutánra ment dolgozni, így hamarabb kellett a kaja.Marcika déltől 3-ig aludt.Közben jött egy srác az Oriflame-s mintákért.Nagyon beindult az üzlet.....
Manó ébredés után evett egy csomót.Levest,milánói penne tésztát, majd egy rudit.Utána a számítógépen nézte a Sesame Street-tet.Most ez a menő.Tabikat nem láttam 3 napja. KOP-KOP-KOP.Annyira nézte Elmoékat, hogy én közben szépen rendbetettem a lakást.Mese nézés közben még egy is pattogatott kukorica is lecsúszott.Olyan negyed 7 felé valaki kopogott.Meglepődtem,mert Apa volt az.Hazajött, mert most nincs meló, de éjjel 2-kor vissza kell neki menni.Az este néha kicsit hisztivel, néha bohóckodva, de gyorsan eltelt.Ma megpróbálunk tényleg időben lefeküdni.Muszáj, mert apának aludnia kell.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk nagyon menő Elmo. Azt kapott karácsonyra. :)