2007. december 28., péntek

2007.12.28. Péntek

Az éjszaka legalább 5× voltam benn Marcinál.Nem volt ébren egyszer sem, csak mindig kiabált egyet.Akkor átmentem és betakartam.Reggel 8-kor keltünk.Lementem a boltba reggeliért,meg Manó mozdonyába hoztam elemet.Beleszerelték apával a kis mozdonyba.
Délelőtt elmentünk a napsugárba és vettünk a konyha asztalra egy új terítőt.Onnan elmentünk megnézni Dédit, mert szerdára mondta,hogy átjön, de nem jött.Szegénynek megint nagyon fáj a lába.Délig ott voltunk, aztán jöttünk haza.Marcika lefeküdt aludni, Apa meg elment bütykölni.Manó háromnegyed 1-től háromnegyed 4-ig aludt.Akkor is én ébresztettem fel.Evett egy pár falatot,majd mesét néztünk,játszottunk.Apa olyan 6 óra felé jött haza.
Este kipakoltam és kiválogattam a régi edényeket és az újat bepakoltam a szekrénybe.Vacsira főztem tejbegrízt és miután Apa meg Marci ettek én átmentem a Pennybe.8 óra volt és az egész boltban ketten voltunk összesen.Utána hazajöttem és varrtam az új párnahuzatra egy jó nagy címkét.Ki is próbálta Marci egyből.Így most kettő is van rajta.Csak a párnán lévő mindig elbújt a huzatba, ezért tettem rá kívül is egyet.Nagyon jól sikerült, Marci oda volt érte.
Fürdésig a kisszobában tévéztünk.Próbáltam apával összebújós képeket csinálni.Ez jó lett.


Annyira aranyosak..

Kényelmes kispárna....
Majdnem fél 10 volt mire mentünk fürödni.Megint apa háta mögött bohóckodott.Fürdés után egyből elaludt.


Nincsenek megjegyzések: