2007. december 25., kedd

2007.12.25. Kedd

Reggel fél 9-kor ébresztettem a családot reggelivel.9-re kész is lettünk és mentünk mamáékhoz.Onnan együtt mentünk Gádorosra, Dédi mamáékhoz.Marcika gyorsan feloldodótt,bár eleinte bújt a Mamájához.Mama függő!!Más kisgyerek az anyukájához vagy az apukájához bújik,Marci nem, Ő a mamájához.Érdekes.Sikerült csinálni egy közös fotót a Dédiékkel, ilyen még úgy sincs.
Onnan 11 óra körül indultunk haza.vagyis hogy elmentünk Anyuhoz.Hihetetlen módon pont,akkor jött oda Gábor is.Nincs szerencsénk.Nem voltunk ott sokáig,de anyunak sikerült megint jól felmérgelni.Na mindegy, ez van.Hazajöttünk,Marci bohóckodott, majd leraktam aludni.Kijöttem és hallottuk,hogy kakil.Na akkor vissza az egész alvás.Tisztába tettem, majd megint lefektettem.Addig szórakoztunk,hogy 1 óra lett.kicsit nehezen, de Marci elaludt.Én hozzáfogtam főzni, Apa meg gépezett.Olyan negyed 4 körülébresztettem Manót.Nemsokkal utána megjöttek Apuék.Marcika kapott egy kis tűzoltóautót mi meg egy-egy plédet.És utána jött az egész karácsony legjobb pillanata.Átadtuk az ajándékot és az én Drága Apukám annyira örült a Marcis órának, hogy kihullott a könnye.Így néz ki az óra számlapja.Itt még mutató nincs rajta.Nekem is nagyon tetszik.
Apuék fél 5-kor mentek haza.Közben jött a csávó az asztalért, amit a teszveszen eladtam.Utána mi felöltöztünk és elindultunk boltot keresni.Ugyanis a tegnapi Medina nagyon fincsi volt,így mentünk utánpótlást keresni.Ilyenkor karácsonykor szoktunk borozni, amúgy meg egész évben nem iszunk egy korty alkoholt sem itthon.Marci motorral akart jönni.A piacon nem volt nyitva, de a Pepe igen.Onnan szegény apa hazáig cipelte Marcit.Itthon aztán hozzáfogtam összepakolni a konyhában,közben meg ment a mosógép is.Amikor centrifugálni kezdett szépen lecsapta a biztosítékot.De persze a lépcsőházban a másik 3 lakásban is.4 van egyre kötve.Átmentem a közös képviselőhöz a kulcsért.Visszahoztam az áramot, de mosógép újra kicsapta.Muszáj lesz hívnunk egy villany szerelőt és valamit csinálni,mert ez így elég szörnyű.Most nálunk van a villanyóra szekrény kulcsa, holnap muszáj lesz mossak és csütörtökön hívunk valakit.Megvacsiztak a fiuk,majd játszottunk,megfürödtünk és Marcika elaludt, mint a bunda.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi lakáson belül szivunk a biztositékkal.
Nem lehet egyszerre mosni, mikrózni, vasalni, porszivózni vagy a melegitőt bekapcsolni. De itt nem tudnak vele mit csinálni, mert annyira öreg minden. Azt mondta a szerelő, nem ekkora villamos terhelésre tervezték ezeket a házakat 30 évvel ezelőtt. Azóta mindent elektromossá tettek. :)
Ez van! Meg lehet csinálni sok százezer forintért. Na mi inkább figyelünk, hogy egyszerre csak 1 dolgot használjunk.