2007. december 10., hétfő

2007.12.08. Szombat

8-kor keltünk.Apának menni kellett melózni, mert ügyeletes volt.Persze most is,azt mondta,hogy gyorsan végez.Aztán megyünk a Tescoba.Mi meg itthon néztük a Tabikat.Közben felhívtam a szerelőt, aki azt mondta, hogy holnap tud jönni.Na mindegy egy éjszakát még kibírunk.Teletubbies nézés közben elszunyókáltunk.Nem tudom, hogy mennyit aludtunk, csak arra ébredtem, hogy Manó nagyon hangosan szuszog.11 óra volt.Így aztán délben nem fektettem le.Apa fél egykor ért haza.Megpróbáltuk egy óra felé lefektetni, de hiába.Csak kiabált, hogy ANYA meg INYA!Az Inya egyébként apa lenne, de hogy honnan szedte???????Na mindegy, játszottunk egy kicsit,apa próbálta elaltatni, de semmi.Majd olyan 2 óra felé megint tettünk egy próbát.Sikerült!Aludt másfél órát.Én addig belefeküdtem egy kád forró vízbe,apameg Mamával kandallót nézegetett a neten.Apa kabátban ült a gép előtt.17 fok volt a szobában.De csak mi fáztunk,Mama nem volt beöltözve.Kaptam mamától egy gyógyszert, hátha az segít.Remélem.Amikor Manó felébredt, végre tényleg kimentünk a tescoba.A végén már úgy mentem, mint az öregasszonyok.Támasztottam a vesémet a két kezemmel.Nagyon szarul voltam.Marci jól viselkedett a tescoban,pedig mostanában valahogy ez így volt.Itthon aztán főztem egy kis tejbegrízt, hogy manó is egyen valamit.Egész nap nem evett.Nem tetszett neki a bolognai.Jött mama is, mert hozott még gyógyszert.Marcika mondta vagyis mutogatta neki,hogy Ő is egyen.Gyorsan eltelt az este, fürcsi és alvás.Mi megint Manó szobájában.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk úgy van 17 fok, ha 3-4-esen fűtünk!!!
De ez földszint. :)