2008. január 1., kedd

2007.12.31. Hétfő

Ma reggel 6-ra dolgozni mentem.Mivel ma szilveszter napja van, így Marika megkért,hogy nyissak ki én,mert biztosan csak hajnal fele tud bezárni.Persze örültem neki, mert egy kicsit kimozdulhattam itthonról.6-tól 12-ig dolgoztam.Mindenki elvolt hűlve,hogy mennyit fogytam.Nagyon jól éreztem magam egy kicsit társaságban lehettem.Na meg már kíváncsi voltam,hogy a múltkor miért is nem mehettem dolgozni.Az volt amire dolgoztam.Túl jó volt a forgalmam legutóbb, amikor mentem,és ez bizony Anitácskának nagyon bántja a szemét.
Megtudtam, hogy Marikát úgy vették fel, hogy Ő csak addig kell,amíg én vissza nem megyek.Most már tényleg megnyugodtam, hogy lesz munka helyem.Csak Anitával kell majd valamit csinálni.Bár engem igazából nem érdekel és nem is érdekelt soha a hülyesége, de amióta eljöttem a kocsmából, már nem is tudom, hogy hány embert nyírt ki maga mellől.Marika sem biztos, hogy kibírja májusig.Na majd meglátjuk.
1 órakor jöttem haza,mert még segítette egy kicsit feldíszíteni a kocsmát.Meg egy kicsit még beszélgettem a vendégekkel.
Itthon aztán apa azzal fogadott, hogy a tévének helló van.Most majd egy másik tévé szerelőt is megkeresünk és ha az is azt mondja amit a másik akkor beletörődök,hogy majd venni kell másikat.Majd egyszer......
Megfőztem a lencselevest, majd egy kicsit tévéztünk.Marci fél 3-kor kelt.Akkor ettünk,majd játszottunk egy kicsit.5 óra felé elnéztünk Mamáékhoz.Ott szilveszteri buli készült.Megvártuk a vendégeket,apa evett ,majd jöttünk is haza,mert Marci nem hagyta Mamát.Egyfolytában rajta lógott.Szegény se enni se beszélgetni nem tudott.Inkább hazajöttünk,ami Marcinak igencsak rosszul esett.Megígértük neki, hogy majd holnap is megyünk.Itthon is volt egy is hiszti, de egy is lencselevestől jobb kedvre derült egyből.Imádja.
Ő 10 óra felé elaludt,mi meg megvártuk az éjfélt,koccintottunk egy kis kölyök pezsgővel (mivel nem szeretjük a pezsgőt),megnéztünk egy pár tűzijátékot az ablakból,majd lefeküdtünk aludni.
Boldog Újévet Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: