2008. január 17., csütörtök

2008.01.16. Szerda

Reggel háromnegyed 9-kor keltünk.Gyorsan elkészítettem a csomagokat,aztán mentünk sétálni.A piac felé mentünk,vettünk pogit,majd mivel ma volt bála bontás a turiban,elmentünk oda is.Sajna semmit nem találtam,pedig az előző "fogásból" nagyon jó üzletem volt.Feladtuk a csomagokat a postán, aztán onnan Marci sétált hazafelé.A Rákóczi utca végén kezdődtek a gondok.Ott van egy csomó kavics, amit semmi pénzért nem hagyna ott.Így végig kellett cipelnem a lámpákig.Aztán meg amit benn a boltban művelt, az nem volt semmi.Meg is fogadtam , hogy egy darabig Marcika nem fog 2 lábon bemenni a boltba.Utána egész jól haladtunk hazafelé.Ami lehet, hogy Bandi bácsi túró rudijának volt köszönhető, amit kidobott az ablakon és ami nem mellékesen megint le volt járva.

A lépcsőn megint volt egy kis összetűzésünk, de csak sikerült feljönni.Itthon aztán Marcika mesét nézett én meg ettem meg gépeztem.Sesame után el is aludt én meg az itthon található dolgokból főztem, mert a boltban semmit nem tudtam megvenni.Gyümölcsleves, csibe fasírt, krumpli krokett.Marci fél 3-kor kelt.Evett egy kicsit, aztán Elmot néztünk.3 óra körüljött dédi, így gyorsan eltelt az idő és jött apa.Kaptunk déditől egy kis pénzt,amiből Marcinak kell ruhát venni.Miután Ő elment,mi felöltöztünk és lementünk sétálni egyet.Néztünk Marcinak pizsit egy pár kínaiban,de sehol nincs meleg pizsama, ami jó is lenne rá.Utána elmentünk a Gabi-gáborba és mondtam a néninek, hogy varrjon bady-kat.Péntekre meg is lesz.Aztán még a csarnokba is elmentünk, de ott gyorsan végeztünk, csak almát vettünk, mert már mindenki pakolt össze.A Huba utcán aztán szépen, gond nélkül sétáltunk hazafelé.Itthon aztán egy is játék, vacsi és tévézés.Marcika nagyon elemében volt.Rohangászott össze-vissza,ugrált az ágyon és közben kacagott.


Mi meg apával körbe-körbe mentünk az ágy körül, hogy nehogy leessen.
Már nem is tudom,hogy hányadik este telt el úgy,hogy Marci szinte sírt amikor fürödni kellett.Na ma kiderült,hogy miért.Eddig mindig apával fürödtek együtt.Most már az én Kisfiam úgy gondolta,hogy Ő már nagyfiú és egyedül akar fürdeni.Csak hát erre nehéz volt rájönni.Most egy szava nem volt,sőt.



Fél 9-kor indultunk fürdeni, így ma 1 órával hamarabb fektettem le és így is szépen elaludt.

ÉS HÁT A MAI NAP LÉNYEGE:
Már 4-napja próbálkozunk a WC-be pisiléssel.Most már eljutotunk oda,hogy ha ráültetem,akkor bele is pisil és nem csak játszik vagy éppen "újságot olvas" a WC-n.Ma viszont már sikerült bele is kakilni.Ezek a kezdeti próbálkozások,de végre már idáig is eljutottunk.Én nagyon örülök neki.

A másik dolog amit még nem írtam az az,hogy most már csak és kizárólag alváshoz használjuk a cumit.Napközben el van dugva,de szerencsére nem is keresi.




2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Jól megkavartál ezzel a csütörtöki dátummal! :) Már bepánikoltam, hogy péntek van csak én néztem el,de a teletexten megnéztem és megnyugodtam.
A néni mennyiért varr bodyt?

Névtelen írta...

Sziasztok!

Köszi, hogy megírtátok az új naplótok címét! Nagyon tuti az oldal. Gratulálunk a WC-zéshez. Nagyot nőttetek! :)
Doricica