2008. január 23., szerda

2008.01.22. Kedd

Képek most nem készültek,mert az aksik le vannak merülve és hát a feltöltésük nem egyszerű.
Az éjszaka valamiért felébredt Töki és kb fél órát ültem az ágya mellett.De hiába,mert így nem aludt vissza.Próbálkozott, vagy legalább is úgy csinált, de mindig meg kellett nézni,hogy ott vagyok-e.Így aztán kijöttem és a mi ágyunkon ültem egy darabig.Tulajdonképpen egy rossz szava nem volt,amiért kijöttem és kb 5 perc múlva aludt is.Bementem,hogy betakarjam,de ezt is megoldotta.Aztán reggelig nem volt gond,megint fél 9-kor keltünk.Ettünk, felöltöztünk és mentünk sétálni,mert jöttek Szilvi meg Bence.Sikerült nekik eladni a házat, így költöznek.Messzebb laknak majd,kíváncsi leszek, hogy mennyit fognak feljárni.Jól el voltunk,szökőkutaztunk egy kicsit.Aztán Szilvi bement a papír boltba és 2 lufival jött ki.Mindez OK,de zsinór nem volt,így állandóan szaladtunk a lufik után.A két gyerek meg kacagott.Majdnem dél volt, amikor hazaértünk.Sajna nincs Sesame street, így most Noddy-t néztük DVD-n.Után ment Manó aludni.Én meg megfőztem.Óriás gríz gombóc leves egy kicsit tuningolva,gomba pöri meg galuska.Egy kicsit pakolásztam,aztán Manó már kelt is.Mostanában másfél órákat alszik délután.Egész délután ketten voltunk.Apa csak 6órakor ért haza.Gyorsan felöltöztünk és ki szaladtunk a Tescoba, mert Dédinek partvist kellett venni.Nem voltunk ott csak kb 10 percig,aztán felvittük a csomagot Dédinek és 8 óra fele értünk haza.Gyors vacsi,fürcsi és alvás.

Nincsenek megjegyzések: