2008. január 22., kedd

2008.01.21. Hétfő

Reggel fél 9-kor sikerült kinyitni a szemünket.Egy kis készülődés után bicajra pattantunk és elmentünk a bölcsibe.A részleteket már leírtam,csak annyit teszek hozzá,hogy egy kicsit tényleg megnyugtató volt,amit ott tapasztaltam.
Onnan elmentünk a leendő főnököm táp boltjához,mert onnan akartam felhívni és megbeszélni vele,hogy akkor május 1-től mennék vissza dolgozni.Szerencsémre pont ott volt,így személyesen meg tudtuk beszélni.Azt mondta, hogy persze, visszavesz.Gondolom,hogy Anitának lesz ehhez némi hozzáfűzni valója, de a főnököm szerint bele kell neki törődni,mert engem szeretnek a vendégek, így vissza kell hogy vegyen.Legfeljebb néha majd háborúzunk, de úgy is én fogok nyerni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aztán hazafelé jöttünk, csak előtte bevásároltunk a Pennybe.Itthon aztán Sesame street után Marcika aludt.Én meg felraktam a borsót főni,mert ma borsó főzeléket csináltam.Én nem tudom,hogy milyen öreg volt ez a borsó, de majdnem 2 órát főztem.Marcika2órát aludt,majd felelt és megette a tegnapi tarhonyás húsit.Hatalmas adagot megevett belőle.Aztán vártuk apát haza,aki ma megint nagyon-nagyon időben ért haza.Még a bútor boltba is beszaladt mert még kellett egy papír a hitelhez.De megkaptuk.Így kb 1 hónap múlva lesz új ágyunk!!!!Miután apa hazaért én átmentem Dédihez.Jó sokáig ott voltam, mindig valamit elkezdett Dédi mesélni,így nehezen tudtam eljönni.Összeírtam, hogy mit kell venni és végül negyed 7-re értem haza.Apa meg is jegyezte,hogy jó sokáig voltam.Szerintem ma nem volt Dédinél az egyik szomszéd asszony sem és ezért tartott ilyen sokáig szóval.Itthon aztán Marcival befejeztük a vacsi készítést meg takarítottunk.Ő akarta felszedni az eldobált pattogatott kukorica darabokat
Vacsi után Marcika nagyon nyűgi lett.A filmet sem tudtam nézni,mert muszáj volt terelni a figyelmét valamivel.Így aztán már fél 9 előtt fürödni mentek apával és 9 körül aludt,mint a bunda.

Nincsenek megjegyzések: