2008. január 5., szombat

2008.01.05. Szombat

Nagyot aludtunk az éjszaka,reggel8-ig egy szavát sem hallottuk Marcinak.Remélem, hogy most már újra nem lesz gond az alvással.
Megreggeliztünk,majd Apa felszerelte a hőmérőt.Tökjó!Most már reggel csak felnézek a fejem fölé és látom,hogy mennyi az idő,és hogy milyen idő van odakinn.Most éppen -1 fok van.Ez nem is annyira hideg.Miután ez megvolt felöltöztünk és babakocsival elmentünk Dédihez a kulcsokért.Másoltattuk magunknak hozzá kulcsot,hogy be tudjunk menni, ha van valami vele.Szegény még mindig nincs jól.Megcsináltattuk a kulcsot,papír boltba mentünk,postára, majd a Penny-be bevásároltunk.Amíg én elszaladtam Dédihez,Marci meg Apa a ház körüljátszott.Pont dél volt, mire hazaértünk.Tejcsi majd alvás.Amíg Manó aludt megfőztem Apa meg játszott.Három óra előtt ébresztettem fel manót.Utána 5 perccel jött a Keresztanyja.Kapott Marcika utólag egy csomó építőkockát.Itt volt majdnem 5 óráig.Jót beszélgettünk.Szegény nagyon ki van.Amikor Ő elment, mi felöltöztünk és mentünk Mamáékhoz.Móninak ma van a születésnapja.Vettünk neki egy szendvicssütőt.Jó sokáig ott voltunk,aminek persze Marci nagyon örült.Fél 9 felé indultunk haza.Egy picike sírás volt,de azért nem volt vészes.Itthon aztán egy kicsit evett,játszottunk majd mentünk fürdeni.Miközben vetkőztettem,szólt hogy rá akar ülni a Wc-re.Ráültettem és abban a pillanatban bele is pisilt.Ez volt az első,hogy szólt és tényleg pisilni is kellett neki.Amikor beleraktam a kiságyba egy kicsit pityergett,de betettem neki a Mickey Egeres párnáját is és arra feküdt rá.Amióta is jöttem egy szava sem volt.Most már tuti alszik.Remélem reggelig.

Nincsenek megjegyzések: