2008. január 12., szombat

2008.01.11. Péntek

Szörnyű éjszakám volt.Hajnalban megint arra keltem, hogy fáj a vesém.Nem tudom,hogy mit csináljak vele.Már havonta egyszer tuti felfázok.Még jó hogy találtam a szekrényben egy fájdalom csillapítót,így kihúztam reggelig.8óra körülkeltünk.Megint nagyon szép idő volt odakinn.Le is mentünk sétálni egyet,na meg a gyógyszertárba is menni kellett.A piac felé mentünk, de ott semmi nem volt.Onnan a Pingvin gyógyszertárba mentünk,de ott nem kaptam semmi gyógyszert, recept nélkül nincs semmi felfázásra.Aztán a Csillag Patikában kaptam megint olyan port,amitől a múltkor is seperc alatt rendbe jöttem.Még az Európa pékségbe mentünk be,majd a posta felé vettük az irányt.Befizettük a gáz számlát meg feladtam 2 teszveszes csomagot.Aztán a postától Marcika gyalogolt hazáig.Mire hazaértünk kb úgy nézett ki,mint egy kismalac.Tiszta sár lett mindene.Még az arca is.Itthon aztán Sesame street után lefeküdt aludni.Másfél órát aludt.Azért ébredt fel,mert amikor lefektettem aludni, valószínű még játszott egy kicsit a kiságyban és behúzta a pelenkás zacskó felét az ágyba.Gondolom zörgött ahogy forgolódott és ezért kelt fel hamarabb mint szokott.Amíg apa jött,addig evett,játszottunk és persze Elmot néztünk.Most ez megy egész nap.Jobb mint a Teletubbies.Amikor apa hazajött,akkor én felöltöztem és átmentem dédihez a bevásárló céduláért.Kicsit beszélgettünk,majd jöttem haza.Itthon aztán este vacsi,egy is játék és ma kivételesen apa egyedül fürdette meg és fektette le Marcit.Semmi gond nem volt. Én meg megfürödtem,bevettem a gyógyszert és már fél 11-kor aludtam.

Nincsenek megjegyzések: