2008. január 20., vasárnap

2008.01.19.Szombat

Reggel,amikor felkeltünk,apa nem volt itthon.Be kellett mennie a céghez.Olyan fél 10 felé felhívott, hogy mi lenne,ha Marcikát elvinnénk Mamához,amíg megnézzük a bútort.Felhívta Mamát és Ő persze elvállalta.Ezen a képen még kómás, de kb 2 perc múlva, amikor mondtam, hogy megy Mamázni, már nagyon virgonc volt.
Ahogy szedtem össze neki a pelust,Ő hozta a libát meg a micimackót.Pedig egy szóval nem mondtam, neki, hogy ott is alszik.Csak addig akartuk,amíg kiválasztjuk a bútor színét.Kérdeztem tőle, hogy ott akarsz aludni Mamánál?Igen volt a válasz.Lementünk mamához és mama is benne volt, hogy Marci ott alszik.
Így aztán, hogy Manó így lepasszolt minket,elmentünk kiválasztani az ülő garnitúrát.Eddig úgy néz ki,hogy narancssárga lesz.DE még változhat.Holnap lesz megrendelve véglegesen.
Vettünk egy pár pelust,mert apukám csak délután tudta hozni,amit a teszveszen szereztem.Apa elvitte mamához, majd jöttünk haza és hatalmas nagy szekrény átrendezésbe kezdtünk.A szoba sz úgy nézett ki,mint egy csatatér, de most már minden szekrényben rend van.Az összes ruhánk bekerült a beépített szekrénybe.Délután még Apa elment Sanyi tatához és még két polcot csináltak a beépítettbe.Így most nagyon jól néz ki és az összes ruha belefért.
Nem kicsit elhúzódott az idő.Majdnem 8 óra volt mire mentünk Marcikáért.Persze esze ágában nem volt hazajönni,de azért csak egy icipicike hiszti volt.Itthon aztán apával bepukiztak.
Majd megfürödtek és Marci mint a bunda,úgy elaludt.


Nincsenek megjegyzések: