2008. január 20., vasárnap

2008.01.20. Vasárnap

Az éjjel egy szava sem volt Tökinek.Jól elfáradt Mamánál.Fél9-kor keltünk, bár apa akkor már ébren volt.Tattoozni készült, negyed 10-re mondta a csaj.Fél 10-or telefonált,hogy nem jön.Egyikönk sem bánta.Így délelőtt megfőztem az ebédet,addig Apa meg Marci játszottak, meg Noddy-t néztek.Így...
Gyorsan eltelt a délelőtt,majd Sesame street után Marci ment aludni.Ja,ma megint volt WC-be kakilás!!!Ez már a negyedik
nap.Amíg Marcika aludt,még a maradék papiros szekrényt is rendbe raktuk.Egy halom felesleges papír került ki a szekrényből.Apa olyan fél 3 felé elment Sanyi tatához, mert valami kompresszort akart megnézni.Persze a mindjárt jövökből fél 6 lett,de nem lepődtem meg,számítottam rá.Addig mi Marcival ettünk meg játszottunk.Miután apa hazajött még kiszaladtunk a Tescoba.Szekrény zárat vettünk,hogy apa tattoo-s cuccait még véletlenül se tudja Manó bántani.Vettünk még egy csomó croissant-t, mert 59 Ft volt 2 db.És bár tudom, hogy kicsit mű, de nagyon fincsi.
Fél 8-kor értünk haza.Marcika meg apa ettek én meg elkészítettem apának a holnapi kajáját.Háromnegyed 9-kor mentünk fürdeni, majd 9 óra körül el is aludt egyből.

Holnap megyünk a bölcsibe beiratkozni!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyenek ezek a pasik, már Láng Vince is megmondta (1 óra múlva itt vagyok) :) :) :)
Hatalmas gratula a WC-be kakálásért Marcikának :)
Doricicáék