2008. január 1., kedd

2007.12.30. Vasárnap

Nagyon aranyos Marci az új bady-ban.Furi, hogy ilyen színes,megszoktam a fehéret.
Reggel8 óra felé keletünk.Megreggeliztünk,majd apát elengedtük motort bütykölni.Mi meg mesét néztünk, bohóckodtunk, pakolásztunk.Mivel az alvós párna átkerült a nagyszobába, így Marci azon fekve nézte a mesét.Persze a vége az lett, hogy negyed 12-kor aludt.Nem bántam, mert Apukámék vártak minket kajával, gondoltam, így hamarabb érünk oda.
Átvittem manót az ágyába és mivel gépezni nem lehetett, így néztem a tévét.Megbeszéltük apával, hogy 2-kor jön haza.Addig hintáztunk egy csomót.

A videó is ekkor készült.Még mindig imád hintázni.


Apa fél 3-ra ért haza.Gyorsan felöltöztünk és 3 óra körül már ott is voltunk.Marci egyből feltalálja ott magát, pedig azért nem sűrűn megyünk hozzájuk.Ezek a képek telefonnal készültek,ezért egy kicsit rosszabb minőségűek, de a lényeg látszik.Megkajáltunk, kicsit beszélgettünk,Marci meg közben takarított.



Utána együtt átmentünk a kocsmába és bilcsiztünk egy kicsit.Persze Marci is akart.Tata tanította.


Visszamentünk apukámékhoz és még egy csomót beszélgettünk.Közben Apa bűvölte a telefonját.Rájött,hogy ilyet is lehet vele csinálni.


6 óra elmúlt, amikor indultunk haza.Marci 2 méter kocsikázás után elaludt.Itthon aztán minden a megszokott módon zajlott.

Nincsenek megjegyzések: