2008. január 17., csütörtök

2008.01.17. Csütörtök

Amikor Apa reggel ment dolgozni,Marci is felébredt.De azért még utána fél 9-ig aludtunk a mi ágyunkban.Persze Elmo is ott aludt.
9 óra körül Annamari telefonált,hogy eljönne egy kicsit.1 órát itt volt aztán meg együtt sétáltunk egy kicsit.Piacon voltunk meg a Mozis Kínaiban.Vettem Marcinak pizsamát.Nagyon jó anyagú és 1350Ft volt.Kettőt vettem.Aztán Annamari ment haza,mi meg a postára.Onnan Marcit kivettem a babakocsiból és a suli előtt játszott egy kicsit.A boltnál meg visszaraktam, ami persze nem tetszett neki.Végül is elég jól megúsztuk a délelőttöt.Itthon aztán Sesame street majd alvás.Én meg rántott húsit csináltam meg tört krumplit.Marcika3 kor kelt fel.Enni megint nem sikerült neki.
Közben a lépcsőházban a szomszédban kiment az áram és mivel nálunk volt a kulcs, így lementem és visszakapcsoltuk.Akkor vettem ki egy levelet,amit nem kellett volna.Villanyszámla...Ez még nem is baj,de bizony 44933 Ft van rajta.Kész vagyok.Sírni tudtam volna.De az a legbosszantóbb,hogy nem tudok kiigazodni ezen a számlán.Egyszerűen nem tudom kiszámolni,hogy hogy jön ki ez a rengeteg összeg.Apa ma időben jött haza, így innentől már ketten silabizáltuk, de semmi.Közben Mama is megjött, így mi elszaladtunk kocsival elintézni a dolgokat.Itthon amikor kicsomagoltam a pizsiket rájöttem,hogy rossz vételt csináltam.Az egyik lukas a másik meg nagyon kislányos.Nagyon szép narancssárga, de sajna lepkék meg virágok vannak rajta.Ki akartam cserélni, de sajna nem értünk oda időben, már bezártak,na majd holnap.Rossmanban voltunk még meg Dédinél aztán jöttünk is haza.Marcikának nagyon jó kedve volt.Megvacsiztunk, aztán amikor Mama elkezdett öltözni, Marci teljesen kiborult.Utána megint annyira sírt, hogy majdnem hánycsikált.Fél 9 előtt már a kádban volt és 9 óra sem volt már aludt.Nem tudom,hogy mi van vele mostanában, de végül is nem baj,ha visszaállunk a hamarabb fekvésre,mert lassan itt a bölcsi és bizony akkor nem lehet majd reggel 9-ig aludni.Erről jut eszembe.Ma visszaírtak a bölcsiből és majd be kell mennem.Ha holnap nem jönnek Szilviék,akkor már holnap elsétálunk, ha jönnek akkor majd hétfőn.Nagyon közel van ez a bölcsi és már kezdek ideges lenni,mi lesz,ha már elkezdjük???????De az a helyzet,hogy abból a 29000 Ft-ból nagyon nehéz.Főleg ilyen villany számla mellett.És ha jól tudom,akkor már teljes állásban visszamehetek a Gyes mellett dolgozni, így kb 124000 lesz az én havi keresetem.Azért nem mindegy.Az is lehet,hogy csak kifogás,de szerintem lehet,hogy Marcinak is könnyebb lesz, így hogy bölcsiből megy majd az oviba.Minél kisebb annál könnyebb lesz beilleszkedni.Azt hiszem, hogy lesznek kemény napok majd egy pár hónap múlva.......

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én minden hónap elsején beküldöm ide: http://www.demasz.hu/meroallas/
és azonnal látom azt is mennyit fogok fizetni. Igy nem ér meglepetés. Az a 44 az nagyon sok! Mitek van ami ennyire fogyaszt? Nekünk álandóan megy a tv meg valamelyik számitógép is és igy is "csak" 8000 körül szokott lenni. (Én ezt is sokallom, de ez van) A GYES meg 24700 forint. Nekem legalábbis most ennyit utaltak. :)
Bölcsi hol van közel? Én azt hittem csak a Zöldfa utcai van.
Na szép kis regényt irtam :)

Bogár és Gerti írta...

Majd mondod te a magadét! Nincs bizti semi fontos mondanivalód, mint NémaBobnak ;) :-P
Puszi