2008. január 10., csütörtök

2008.01.09. Szerda

Ma reggel úgy ébredtünk,hogy Marcinak folyik az orra.De nagyon!Nem győzöm törölni neki.Az orrszívóval meg hiába kínozom, még most az elején nem jön úgy szinte semmi.Ettől függetlenül nagyon jó kedvvel ébredtünk.Kajáltunk aztán játszottunk,mesét néztünk.Az új jó játék pedig az hogy a Szilvitől kapott gumi kutyát tologatjuk a folyosón a kövön.Rájött Manó,hogy ott csúszik a kutya tappancsa.
Ma megint Tabi mánia volt.Itt is azt nézzük, de Marci tiszta mérges amikor a NUNU beszívja a Karácsonyfa díszeket.Imádom ilyenkor!
Ejnye NUNU!!!


Megint a Sesame street után feküdt le aludni.Amikor elaludt bevonultam a fürdőszobába és belefeküdtem egy nagy kád forró vízbe.Persze a fölöttünk lakó is kölök pont most kezdte a cirkuszt!Olyan jó volt az ünnepek alatt, szerintem az apjánál lehetett, mert csend volt.Éppen a hajamat mostam,amikor sikeresen felébresztette Manót.Mozdulni nem mertem csak füleltem, hogy végleg felébredt-e vagy sem.Szerencsére visszaaludt.Nagyon gyorsan megfürödtem és persze utána valahová elment a kölök.Na mindegy, kicsit gépeztem,majd 3 körülkelt is Marci.Sütöttem neki dinót meg rösztit, és egész sokat evett belőle.Apa fél 5 után ért haza.Én meg felöltöztem és elmentem a gyógyszertárba.Vettem orr cseppet, lázcsillapítót (biztos ami biztos, mert a Panadol nem mindig hat),bepantent és Marcinak egy multivitamint.Remélem átvészeljük a telet ezzel a kis megfázással.Mire hazaértem itt volt Mama, így nem volt gond egész este.Csak akkor volt baj,amikor Mama készülődött haza.Marcika mindig visszasírta.Így valamikor fél 9felé ment Mama haza.Utána még egy kicsit hintáztunk,majd fürcsi és alvás.


Nincsenek megjegyzések: