2008. január 26., szombat

2008.01.26. Szombat

Reggel 6-tól Marci köztünk aludt.Vagyis rajtunk.Mi lesz,ha meglesz az új ágy???Még jó,hogy mostanában csak ritkán kerül közénk!!!
Nagyon szép idő volt,így nekivágtunk a sétának.Marcika motorozott.Bevásároltunk a boltban,aztán a piac felé mentünk és az Európában vettünk reggelit.Ott Marcika beült a baba kocsiba és 2 cukros stanglit bevágott a csillagig.Onnan megint motorral jött a Penny-be.Az ABC-be nem volt húsi,amit a bab levesbe szoktam tenni, ezért mentünk oda is.Aztán jöttünk haza.Gyorsan megjártuk 11-re itthon voltunk.Megbeszéltük, hogy ha Manó elalszik, akkor apa megy Sanyi tatához szerelni.Hát ebből semmi nem lett,mert Ők Gádoroson voltak disznót vágni.Én hozzáfogtam főzni, Marcika elaludt, Apa meg gépezett.3 óra körülkelt fel Manó.Evett egy csomó bablevest meg derelyét.Kicsit játszottunk,majd 4 óra körül felöltöztünk és lementünk egy kicsit levegőzni.Marci motorozott és közben elvittük anyunak a szemetet,amit összeszedtünk a szekrényből.Ő majd elégeti.Csak egy órát voltunk lenn, aztán fürdésig itthon játszottunk.Semmi gond nem volt.
Ma is hamar megfürödtem,ma még integetett is a fiam, hogy mehetek ki a szobából. :-)
Mától újra megpróbálom a fogyókúrát kicsit komolyabban művelni.Szerencsére nem híztam vissza semmit, csak teljesen megállt a mérleg mutatója.Most 73 kg vagyok.Legalább még azt a 3-at szeretném és akkor meglesz a 16 kg mínusz.
Csak már lassan tényleg ruhatárat kell cserélni.....

Nincsenek megjegyzések: