2008. január 8., kedd

2008.01.07. Hétfő

Reggel sikerült 9-kor felkelnünk.Úgy volt,hogy ma elmegyünk és befizetem a csekkeket,de olyan nagy köd volt oda kinn,meg olyan barátságtalan volt az idő,hogy itthon maradtunk.Játszottunk,hintáztunk meg persze újra Tabi láz van, így azt néztük.
Néha előkerülnek a kockák is és akkor építeni kell.Persze nekem,Ő meg szétszedi.

Negyed 1 után valamikor kezdődik a Sesame street,ami a másik kedvenc.Abból is Elmo-t imádja.( ha minden igaz, akkor holnap hozza a postás az Elmóját) Szóval azt megnézzük és utána megyünk aludni.Ahhoz képest,hogy 9-ig aludt,már majdnem elaludt mese nézés közben.


Kis kómás....


Persze amikor megemlítettem,hogy menjünk aludni,akkor mindjárt felugrott, hogy Ő nem is álmos.


Ehhez képest háromnegyed 4-kor ébresztettem fel.Amíg aludt,én gépeztem,ettem, vasaltam és azon gondolkodtam,hogy mit főzzek.Rájöttem,hogy semmi nincs itthon, amiből tudnék valamit is főzni.El is döntöttem,hogy ha apa megjön,kimegyünk a Tescoba.Fél 5 körül ért haza,felöltöztünk és elindultunk itthonról.Először elvittem dédinek a ruháit,majd Tescoztunk.Már megint olyan kevés ember volt,hogy hihetetlen.Addig OK,hogy karácsony volt meg hogy kiköltekeztek az emberek,de attól enni kell, nem?????Vagy mi valamit nem tudunk,amit mások igen és Ők ezért nem járnak ilyenkor a Tescoba????Na nem tudom,mindenesetre bevásároltunk.Krumplit,rizst,tésztát,zöldségeket, gyümölcsöt vettünk.Mivel tényleg alig voltak, így Marcika annyit szaladgált,hogy csak na.Csak az volt a baj,hogy mindent meg is akart venni.Apa szaladgálhatott utána.Fél 8 felé indultunk haza.Vagyis előtte felmentünk Dédihez,mert vittünk neki kenyeret.Nagyon örült Marcinak.8óra felé értünk haza.Apa meg Manó ettek, majd egy kis játék,fürcsi és alvás.




Nincsenek megjegyzések: