2008. január 6., vasárnap

2008.01.06. Vasárnap

Megint sikerült reggel8-ig aludnunk.Ébredés után még a mi ágyunkban kómásan nézte Marci a mesét.

Reggeli után lebontottuk a Karácsonyfát.Érdekes volt, mert ledobtuk az erkélyről és mire apa lement,hogy elvigye a kuka mellé, addigra eltűnt a fa.Vagyis hogy valaki elvitte a kuka mellé.Gondolom szidott minket,hogy hogy tudtuk ledobni és ott hagyni.Na mindegy egy kicsit szépültünk.
Marcin ma az új bady volt.Nagyon jó színe van, nekem nagyon bejön ez a narancssárga.És jól is áll neki.

Egy csomó ideig porszívóztam a fa bontás után.Persze így is tuti maradt.Természetesen Manónak is segíteni kellett.Hol a bicajt porszívózta.



Hol meg rendesen a szőnyeget.Kár, hogy nem engedi,hogy be is kapcsoljam .

Még jó, hogy a Keresztanyjától kapott építő kockák ilyen nagyok.Azt is bele akarta rakni a csőbe.

Aztán jött a zsinór.Mindenhová be akarta dugni.

Délelőtt még voltam a Penny-be,majd én hozzáfogtam főzni,manó meg lefeküdt aludni.Miközben főztem apával a motoros találkozóról beszélgettünk.Nagyon szervezni akarják Gabival.Nem tudjuk,hogy milyen együttest kéne hívni,aki tényleg oda vonzaná az embereket.Na majd,még van egy fél év,hogy kitaláljuk.Marcika fél 3körülébredt.Nagyon nyűgös volt, teljesen legizzadt,mire felébredt.Még az is rátett, hogy Apa elment itthonról Sugival beszélni a találkozóról.1 óra ellett mire Marcika teljesen igazi lett.Evett egy pár falatot,majd egy csomót hintáztunk.Éppen akkor jött haza apa is.Este játszottunk vacsiztunk,majd együtt tévéztünk mindhárman.Marcika középen és néztük a Naplót.Fürdés előtt már mindenhová lefeküdt a párnájára.Álmos volt.



Fürcsi után megpróbálkoztam a bögréből ivással.Persze elkészítettem a cumis üveget is, de próba szerencse.3 kortyot ivott belőle.Ez is valami.Szépen lassan hátha leszokunk a cumis üvegről.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól áll a narancs ;)
Nagyon serényv agy ;)
Puszi:Bogár