2008. január 15., kedd

2008.01.14. Hétfő

Ma úgy volt,hogy elmegyünk délelőtt sétálni egyet, de amikor felkeltem valahogy nem volt hozzá hangulatom.Érdekes, mert helyette inkább kitakarítottam a lakást.Persze Marci segédletével.Olyan aranyos volt ahogy törölte velem a szekrényt.Semmi gond nem volt.Éppen a konyhában pakolásztam,amikor egyszer csak Marcika jött ki a konyhába.Így:
Pepitó csokocsillagot evett a szobában egyedül.Még soha nem csinált ilyet,de most csak kiharapdálta a csokit belőle.1órától aludt fél3-ig.Addig a konyhában letakarítottam az ablakról a díszeket.Nem is volt nehéz,azt hittem, hogy majd vakarászni kell,de szerencsére nem.Apa valamikor 5 óra előtt jött haza,utána nem sokkal jött egy srác tattoot nézni.Itt volt majdnem egy órát,pedig már nagyon mennem kellett volna.Megoldottam,mert elindultam és jött Ő is velem.Átmentem Dédihez,mert üzenetet kellett átadni neki.Kicsit beszélgettem,aztán jöttem haza,mert még vacsit kellett készítenem.Bolognait csináltam, gyorsan ész lett.Kaja után Marci elővetette apával a kormányt és vezetett.
Csak az a gond vele,hogy kb 5 percig érdekli.De hogy mit hova kell dugni azt nagyon tudja.Én nem tudnám összerakni,de neki már nagyon megy.Ő szokta mutatni apának,hogy hova mit dugjon.


Fürcsi után egyből elaludt.


Nincsenek megjegyzések: