2008. január 23., szerda

2008.01.23. Szerda

Reggel megint a megszokott fél9-kor keltünk.Ja éjjel egyszer hallottam,hogy Marci kiabál ANYA!,de várni szoktam egy kicsit és mivel nem hallottam többször,így vissza is aludtam.Gondolom Ő is.
Reggel mielőtt elindultunk, becsomagoltam a teszveszes dolgokat,előkészítettem a csekkeket és a papírokat,amit a bútor boltba kellett vinni.Felöltöztünk és elindultunk.A postán kezdtünk, ahol kb 10 percig tartott a nőnek,mire kiszámolta meg beirkálta a gépbe,amit felvett tőlem.Pedig csak 3 csekk volt meg 3 csomag.Na mindegy,lehet rossz napja volt.Onnan aztán elsétáltunk a bútor boltba a munkáltatóival.Persze megint kaptunk egy papírt,amit majd apának alá kell írnia,így holnap megint megyünk.Aztán az Európa pékség felé jöttünk és vettünk cukros stanglit.Imádja Töki.Megevett hazáig kettőt és még csak nem is akart kiszállni a babakocsiból.Még a boltban is ügyesen viselkedett.Aztán itthon mese nézés, WC-be pisilés és alvás.Amíg aludt kitakarítottam az utolsó szekrényt a szobában meg a számítógép feletti polcot is rendbe tettem, meg megfőztem.Rántott sajt meg francia saláta.Persze Marci megint hamarabb kelt,így várnia kellett egy kicsit a kajára.Aztán amikor meg kész lett nem evett szinte semmit.3 órakor jött Dédi.Éppen sült krumplit sütöttem Manónak hátha azt megeszi.Hát dédi ette meg.Fél 5 ig volt itt,addig Marcika bohóckodott meg nagyon nagyon rossz volt.Dédi azt mondta rá,hogy szélhámoskodik.Szerintem rossz utya volt.Aztán ketten maradtunk,mert ma Apa Miskolcon volt a főnökével.Kicsit kitakarítottam a fürdőszobát is.Addig Manó a kiságyban játszott szépen.Egy szava sem volt.Ott is összepakolásztam a szekrényben.Az a helyzet, hogy muszáj, mert Apa szerint kupi van és persze csak én csinálom.Ő nem.Remélem,hogy gyorsan elmúlik ez a mizéria nála.A cégnél egy 5S nevű tanfolyamot kellett elvégezni neki,ami arról szól, hogy mindent rendben kell tartani és mindent a helyére kell rakni,mert akkor jobban megy a termelés.Na már most itthon is ezt szajkózza,de este megbeszéltük,hogy nem szeretném ezt hallgatni.
Tök jól elvoltunk Marcival egész este.6 Óra körül főztem neki tejbegrízt.Egy csomót megevett belőle.Egy felnőttnek is elég lett volna.Megcsináltuk apa kajáját, majd leültünk Jóban rosszbant nézni.Egész jól tűrte.Tegnap apa itthon volt,de akkor nem hagyta Marci,hogy nézzem,Ma igen.
Utána megfürödtünk majd lefektettem.Kb 10 perce aludhatott el,amikor megjött Apa.Bevonult a fürdőszobába és már 35 perce ott van.Majdcsak kijön......

Nincsenek megjegyzések: